כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חברו לצוות נרצח

השוטר שחיסל את המחבל: "ניהלנו קרב יריות כמה שניות"

"קיבלנו דיווח על יריות", משחזר השוטר שנסע יחד עם חברו שנפל בעימות עם המחבל, "נסענו לז'בוטינסקי נגד כיוון התנועה, הבחנתי במחבל עם M-16 מכוון עלינו, הוא ירה כדור אחד על השותף שלי שנפל, ניהלנו קרב של כמה שניות ואני חיסלתי אותו עם האקדח שלי"

השוטר שחיסל את המחבל: "ניהלנו קרב יריות כמה שניות"
פיגוע הטרור בבני ברק צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חמישה בני אדם נרצחו הערב (שלישי) בפיגוע בבני ברק. מחבל רכוב על אופנוע וחמוש ברובה סער פתח באש לעבר עוברי אורח בשתי זירות שונות ברחוב השניים ורחוב הרצל. בזירה הראשונה נפצעו אנוש שלושה בני אדם שלאחר מכן נקבע מותם, ובזירה השנייה נורה למוות אדם נוסף. לאחר מכן התעמתו עם המחבל שוטרים רכובים על אופנוע והצליחו לחסלו. בחילופי האש נורה למוות שוטר שחתר למגע וניטרל את המחבל. 

מאוחר יותר, הותר לפרסום כי השוטר שנרצח בפיגוע הערב בבני ברק הוא אמיר חורי ז"ל, בן 32 מנוף הגליל, חברו של השוטר שניטרל יחד איתו את המחבל שיחזר מאוחר יותר את רגעי הדרמה: "קיבלנו דיווח על יריות, נסענו לז'בוטינסקי נגד כיוון התנועה, הבחנתי במחבל עם M-16 מכוון עלינו, הוא ירה כדור אחד על השותף שלי שנפל, ניהלנו קרב של כמה שניות ואני חיסלתי אותו עם האקדח שלי".

בעקבות הפיגוע, הרמטכ"ל הנחה על העברה של ארבעה גדודים נוספים לקו התפר ושניים לעוטף עזה. כמו כן, הודיע מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי על העלאת כוננות משטרת ישראל לגבוהה ביותר, לראשונה מאז מבצע שומר החומות. החל ממחר כל אנשי המשטרה יעסקו בביטחון שוטף ומשטרת ישראל תעצור את רוב פעילותה ותתמקד בסיכול טרור, נוכחות ברחובות, ואבטחת אזרחים. 

המפכ"ל הודיע על תגבור של אלפי שוטרי מטה את השטח במשימות של אבטחת מוסדות חינוך, תחנות מרכזיות ומקומות הומי קהל. בנוסף, תעבור משטרת ישראל למתכונת פעילות שלדית - 2 משמרות ביממה של 12 שעות כל משמרת, מה שיאפשר הפעלה גדולה יותר של שוטרים.

 

פיגוע בבני ברק שוטר נהרג חיסול מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד