י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שנה וחצי אחרי אביו

הנרצח מפרדס כץ: הקדוש הרב יעקב ישראל שלום הי"ד

אחד הנרצחים בפיגוע בבני ברק, הוא הקדוש הרב יעקב ישראל שלום הי"ד, בן 36, מרחוב ביאליק בפרדס כץ | מדובר בשבר כפול במשפחה שכן אביו הרה"ג רבי מאיר שלום זצ"ל מחשובי קהילת עדת תימן בבני ברק, נפטר בערב סוכות לפני שנה וחצי, לאחר שנדבק בקורונה

הנרצח מפרדס כץ: הקדוש הרב יעקב ישראל שלום הי"ד
הנרצח יעקב שלום הי''ד צילום: באדיבות המצלם / מתוך הסרטון

הותר לפרסום שמו של ההרוג בפיגוע הרצחני בעיר בני ברק, למגינת לב הקדוש הרב יעקב ישראל שלום הי"ד, בן 36, תושב שכונת פרדס כץ בעיר, נרצח בידי המחבל המתועב שרצחו בעודו נוהג ברכבו. 

ר' יעקב ישראל ז"ל, נולד בבני ברק, כ"ט אב תשמ"ה, הוא בנו של הרב הגאון רבי מאיר שלום זצ"ל - מחשובי תלמידי החכמים בקהילות תימן בבני ברק, שנפטר בערב חג הסוכות תשפ"א, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בן 70 בפטירתו. 

בבית הוריו הצדיקים גדל והתחנך, בשמחת הברית נקרא על שמו של מרן בעל ה'קהילות יעקב' הסטייפלער זצ"ל, מאחר ונולד מיד אחרי הסתלקותו של גדול הדור דאז.

אביו רבי מאיר זצ"ל שנפטר בשנה שעברה היה ממתפללי בית המדרש 'שער יוסף' ברחוב מהרש"ל בבני ברק. הוא נודע כשקדן מופלג ששקד על התורה יומם וליל, לעיתים נראה שוקד על תלמודו אף בבית הכנסת 'להורות נתן' של הגרע"י גשטטנר הסמוך לביתו.

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי' מהעיר רחובות, מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על אדם נעים הליכות ומאיר פנים לכל אדם ואדם, "אנחנו לא מעכלים שהוא היה ואיננו". 

המנוח התגורר ברחוב ביאליק 10 בפרדס כץ בבני ברק, על פי העדויות הוא היה קרוב לביתו. עת פנה עם רכבו מרחוב השניים לרחוב ביאליק, הוא נרצח מירי של המחבל המתועב. 

הוא הותיר אחריו את אמו האלמנה מרת זהבה שתחי', אחיו ואחיותיו, רעייתו שתחי' וארבעה ילדים. דודו היה הגאון רבי שלום שלום זצ"ל - רב בית המדרש שערי יוסף בעיר בני ברק.

מועד מסע הלוויה היום, רביעי בשעה בשעה 11:00 בבוקר מבית אמו שתחי' ברחוב אברהם בן דוד 41 בבני ברק לבית החיים ירקון שער פתח תקווה שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים וה' יקום דמו. 

פיגוע בבני ברק יעקב ישראל שלום נרצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד