י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יתחרה ראש בראש

אחרי חודש וחצי: הנקמה המתוקה של יעקב ברדוגו

הנקמה המתוקה של הפרשן מגיעה אחרי חודש וחצי מהדחתו מגלי צה"ל בדמות תחרות על אוזני המאזינים בשעה שבין 17:00 ל-18:00 אז משודרת התכנית ממנה הודח | יעקב ברדוגו מצטרף לרדיו 'גלי ישראל' ויגיש לצד שני מגישים לסירוגין

אחרי חודש וחצי: הנקמה המתוקה של יעקב ברדוגו
יעקב ברדוגו צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

מי שלא רצה את יעקב ברדוגו בגלי צה"ל, יקבל אותו בגלי ישראל. הפרשן הפוליטי המזוהה עם הצד הימני במפה הפוליטית, שהדחתו מתחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל - לוותה בקול רעש גדול, מצא את מקומו בתחנה הימנית 'גלי ישראל'. 

בדף הפייסבוק של הרדיו נכתב בשעות האחרונות כי "החל מיום ראשון הקרוב השדרן הכי מדובר ברדיו - מגיע לגלי ישראל כדי לשרוף לכם את האוזניים!
יעקב ברדוגו מגיע לגלי ישראל ואצלנו אף אחד לא יסתום לו את הפה".

בתחנה עדכנו כי תכניתו של ברדוגו תשודר בימים ראשון עד רביעי, החל מהשעה 16:45 ועד 18:00. וכי ברדוגו לא ישב לבדו מאחורי המיקרופון, כאשר לצידו ישבו לסירוגין, העיתונאי הוותיק דני זקן, מ'גלובס' והעיתונאי בר שם אור, כתב תכנית 'הצינור' ב'ערוץ 13'.

למעשה, ברדוגו יתחרה על הרייטינג של התכנית שאותה הגיש עד לפני חודש וחצי בגלי צה"ל לצד ירון וילנסקי - שמשודרת באותה השעה בין 17:00 ל-18:00. 

עוד בהרחבה על הדחת יעקב ברדוגו

ביום חמישי ט' באדר א', לפני חודש וחצי הודיעה ממלאת מקום מפקד גלי צה"ל גלית אלשטיין לפרשן והמגיש הוותיק בתחנה יעקב ברדוגו, כי החליטה לסיים את ההגשה הזוגית שלו את תכנית הערב היומית בשעה 17:00, לצד ירון וילנסקי, שנותר על כנו להגיש לבד.

המערכת הפוליטית סערה, כאשר במפלגות הימין שבאופוזיציה הליכוד, הציונות הדתית והחרדים טענו שמדובר בהדחה פוליטית ובסתימת פיות, מאחר וברדוגו נהג לבקר במילים חריפות את הממשלה ואת העומד בראשה, וכן את שר הביטחון בני גנץ שמשרדו מממן את התחנה הצבאית.

ברדוגו הפתיע כבר למחרת, כאשר בתכנית נוספת ששידר במשך שנים לצד איש התקשורת משה שלונסקי מידי יום שישי בבוקר, הוא פתח במונולוג שבמהלכו תקף את נפתלי בנט, איילת שקד ואת בני גנץ שאותם האשים בהדחתו ובסתימת הביקורת שלו כלפיהם וירד מהשידור לצמיתות.

מאז המשיך לשדר ולפרשן ב'ערוץ 14' הימני גם הוא, והחל מיום ראשון ישתלב ברדיו 'גלי ישראל' שמשדרים בו אנשי התקשורת המזוהים עם הימין, בהם: שרון גל, אבי רצון, נועם פתחי, יותם זמרי, ארז תדמור, וגם עורך הדין יורם שפטל, שעבר לפני כשנה וחצי מרדיו 103FM לתחנה הנוחה לו ולהשקפותיו הפוליטיות.

יעקב ברדוגו גלי ישראל גלי צה"ל תוכנית רדיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד