י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חגיגות בג'נין

ארגוני הטרור מברכים על הפיגוע בבני ברק: "דאעש מתעורר"

ארגני הטרור הפלסטינים, חמאס והג'יאהד האסלאמי מברכים ולא רק הם, גם חברת הפרלמנט הירדני מברכת על הפיגוע אמש בבני ברק | הפלסטינים יצאו בחגיגות ברחובות, תוך חלוקת מטעמים

ארגוני הטרור מברכים על הפיגוע בבני ברק: "דאעש מתעורר"
צעדה בג'נין. אילוסטרציה צילום: נאסר אשתיה, פלאש 90

בחמאס ובג'יהאד האסלאמי מברכים כצפוי על הפיגוע הרצחני אמש (שלישי) בבני ברק. בכיר חמאס בעזה, מושיר אל-מסרי, כתב בחשבונו בטוויטר לאחר הפיגוע: "ההתנגדות ממשיכה, יבורכו ידיכם גיבורים". בכיר הג'יהאד האסלאמי, אחמד אל-מדלל אמר כי "הפעולה הזו מגיעה אחרי שתי פעולות מבורכות. זה מדגיש שהשלב הוא שלב ההתנגדות בכל האמצעים ובראשם המאבק החמוש באדמותינו ב-48 (שטחי ישראל)".

הוא אמר את הדברים לערוץ הג'יהאד האסלאמי והוסיף: "זוהי מערכה אחת לכל הפלסטינים, בעזה בגדה, בירושלים או בשטחי 48". כך דווח ב'כאן חדשות'.

עם הגעת הדיווח על הפיגוע למעוז המחבלים ג'נין, יצאו המונים ב‏תהלוכה ספונטנית לאות שמחה על הפיגוע וצהלה, תוך שהצועדים קוראים "לירושלים צועדים מיליוני שהידים ו'אללה אכבר', ‏‏כולל חלוקת ממתקים בג'נין לאות שמחה.

גם ‏חברת הפרלמנט הירדנית לשעבר, אדב א-סעוד, שיבחה בחשבון הפייסבוק שלה את המחבל מהפיגוע מבני ברק: "עדכן אותם, דיאא', זוהי הדרך. כבוד וחיי נצח לנשמתך". א-סעוד משמשת גם כשגרירה של כבוד בארגון השלום לסיוע ולזכויות האדם הבינלאומי שמקום מושבו בשבדיה. כך דיווח רועי קייס כתב לענייני ערבים ב'כאן חדשות'.

גם הג'יהאד האסלאמי הגיב לפיגוע: "זה מדגיש כי העם הפלסטיני מתעקש לגרום לכיבוש לשלם מחיר על תוקפנותו ועל פשעיו", עוד נכתב בהודעה מטעם ארגון הטרור כי "הפעולה הזו היא תגובה לסבלם של הילדים והאימהות והאבות אותם הוציא להורג הכיבוש", דבר ההודעה.

ארגון הטרור חמאס מגיב גם כן לפיגוע ואומר כי "מדובר בתגובה לפשעי הכיבוש ופשעיו וכי זו זכות טבעית לכל בני עמנו עד שהכיבוש ייעלם מארצנו". עוד נכתב בהודעה כי חמאס "מברך על הפעולה ההרואית נגד חיילי הכיבוש הציוני וכי כל הפעולות ההרואיות שמבצעים בני העם הפלסטיני מגיעות בהקשר התגובה הטבעית והחוקית על פשעי הכיבוש". עוד נכתב כי "הזהרנו את הכיבוש פעמים רבות מהתוצאות לפשעיו והעם הפלסטיני לא יישאר בידיים שלובות מול הפשעים הללו ויאבק מולם בכל האמצעים".

דובר חמאס, עבד אללטיף אל-קאנוע, מגיב לפיגוע אתמול בו נרצחו חמישה בני אדם בבני ברק, וכותב בחשבונו בטוויטר: "לא יובס הברזל אלא באמצעות ברזל, היישות שלהם תישאר תחת מהלומות הצעירים".

פיגוע בבני ברק חמאס הג'יהאד האסלאמי ג'נין פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד