כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
סמוך לג'נין | תיעוד

בתוך שעות מהפיגוע: צה"ל נערך להריסת בית המחבל; אחיו נעצר

כוחות צה"ל עצרו הלילה בכפר יעבד, שממנו יצא המחבל, סמוך לג'נין, שניים מקרובי משפחתו שחשודים בסיוע לטרור, על פי הדיווחים, בפעם הראשונה מזה שנים צה"ל ממפה בתוך שעות את בית המחבל לקראת הריסה אפשרית על הפיגוע הנורא שביצע בבני ברק 

בתוך שעות מהפיגוע: צה"ל נערך להריסת בית המחבל; אחיו נעצר
ג'יפים צבאיים ביו"ש צילום: נאסר אשתיה, פלאש 90

הפלסטינים מדווחים על פעילות נרחבת הלילה (רביעי) של כוחות צה"ל בכפר יעבד, שממנו יצא המחבל דיאא חמארשה. כפר יעבד, באזור ג'נין שבצפון השומרון, מזוהה כמו רבים מכפרי האזור עם ארגון הג'יהאד האיסלאמי.

שניים מקרובי משפחתו של המחבל, שניהם אסירים משוחררים. על פי כלי תקשורת פלסטיניים, אחד העצורים הוא עדנאן חמארשה, שריצה בעבר עונשי מאסר בישראל בגין פעילות טרור. בנוסף, נעצר גם בנו, עומר חמארשה, אסיר משוחרר אף הוא.

על פי הדיווח באתר וואלה! כוחות צה"ל מבצעים גם מיפוי הנדסי לבית המחבל לפני הריסה. מדובר בפעם הראשונה מזה שנים שמיפוי לפני הריסה מתבצע פחות מ-12 שעות אחרי הפיגוע. 

במקביל לפעילות כוחות הביטחון בשטחים לאחר הפיגוע הקשה אמש, נמשכת גם הפעילות בצפון הארץ בעקבות הפיגוע הקשה שהתרחש בחדרה לפני 3 ימים. כוחות משמר הגבול ושב"כ עיכבו לחקירה במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) חמישה ישראלים בחשד לתמיכה בארגון הטרור דאעש. הכוחות, שפעלו בוואדי ערה ובנצרת, החרימו את הטלפונים הסלולריים שלהם במהלך החקירה.

פיגוע בבני ברק הריסת בית המחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד