כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
גל הטרור

חברת ימינה מאשימה: "האופוזיציה מסכנת את המדינה"

גל הטרור מסעיר את הכנסת: חברת ימינה מאשימה את האופוזיציה "ההתססה של האופוזיציה מסכנת את המדינה" • כלפון קורא למצבע חומת מגן 2 • באופוזיציה משיבים: "ממשלה שנשלטת על ידי התנועה האיסלמית לא מסוגלת להחזיר את הבטחון"

חברת ימינה מאשימה: "האופוזיציה מסכנת את המדינה"
בנט ונתניהו במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בתגובה לטרור שהרים ראש תחת המשמרת של ראש מפלגתה ראש הממשלה נפתלי בנט, ובתגובה לגל הפיגועים שגבה את חייהם של 11 אזרחים תמימים, חברת ימינה מאשימה דווקא את האופוזיציה שלטענתה מתסיסה.

בציוץ ברשת הטוויטר כתבה חברת הכנסת שירלי פינטו מימינה, "דווקא בעת הזאת, כשגל הטרור מכה בנו, אנחנו חייבים להיות מאוחדים".

‏היא הוסיפה והאשימה, "ניסיון ההתססה הנצלני והמקאברי של האופוזיציה, מסכן את המשך קיומה של המדינה".

חבר נוסף ממפלגת ימינה, ח"כ יום טוב כלפון קרא אמש לצאת למצבע חומת מגן 2, "מול גל הטרור הערבי הנורא הזה אין ברירה אלא לצאת למבצע רחב היקף, מעין 'חומת מגן 2' ביו"ש ובערים הערביות בישראל. ‏'שומר החומות' היווה קריאת השכמה - עכשיו עת לפעולה", כתב בטוויטר.

באופוזיציה תוקפים קשות את התנהלות הממשלה, בטענות כי היא חוששת לפעול מול המגזר הערבי מחשש להפלת הממשלה על ידי הסיעה הערבית רע"מ, כך בכמה הודעות שפרסמו לאורך השעות האחרונות נציגי האופוזיציה בליכוד ובציונות הדתית.

חבר הכנסת יואב קיש (הליכוד) כתב: "חייבים לצאת למבצע חומת מגן נגד הטרור הערבי. ‏כשמדובר בביטחון, כל ממשלה בישראל חייבת לשים את הפוליטיקה בצד". אך לטענתו, "הממשלה הזו לא מסוגלת לכך. ממשלה שנשלטת על ידי התנועה האיסלמית פשוט לא מסוגלת להחזיר את הבטחון לתושבי ישראל".

פיגוע בבני ברק גל טרור מפלגת ימינה אופוזיציה שירלי פינטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד