כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
אין לה מנחם

"היה מתמיד גדול": אלמנתו של הנרצח בפיגוע זועקת לעזרה

רעייתו של הרב אבישי יחזקאל שנרצח אמש במהלך הפיגוע הנורא שהתרחש בעיר בני ברק זועקת לעזרה • אין לה ממה להתפרנס, אין לה ממה להאכיל את בנה בן השנתיים בלבד שלנצח יתגעגע לחיבוק של אבא

"היה מתמיד גדול": אלמנתו של הנרצח בפיגוע זועקת לעזרה
אבישי דוד יחזקאל הי"ד צילום: באדיבות המצלם

האברך המופלא הרב אבישי דוד יחזקאל היה מהאברכים החשובים והמוכרים בעיר בני ברק. כבוגר ישיבת "משכנות התורה" הוא השקיע את כל כוחותיו בעסק התורה בצורה מעוררת התפעלות.

לחצו כאן וסייעו למשפחה שחוותה טרגדיה נוראית>>>


ז
ירת הפיגוע • באדיבות המצלם

יחד עם רעייתו הוא הקים את ביתו על אדני התורה והיראה ואף זכה לפני כשנתיים לחבוק את בני הבכור. מכריו מספרים על אדם מופלא, שתמיד האיר פנים לכל אדם באשר הוא. במהלך חייו הוא אף שימש כמלמד בתלמוד תורה "אור דוד" בעיר.

כמידי יום הוא יצא אל הכולל בכדי ללמוד, אל היום קרה הדבר הנורא מכל. הוא לא חזר הבייתה. בשעות הערב, בעודו עושה את דרכו לביתו הוא נרצח בידי בן עוולה, אשר ירה בו צרור יריות למגינת לב בפיגוע המחריד שהתרחש הערב בעיר בני ברק.

כעת המשפחה זועקת לעזרה. האלמנה השבורה אשר אין לה מנחם נמצאת על סף קריסה, היא בתקופה של לפני לידה, וליבה לא עומד בקושי, אין לה ממה להתפרנס מחר. אין לה כיצד לשרוד את התקופה הקשה הזו. כעת אנו חייבים להתגייס למענם. כעת אנו חייבים להושיט יד. הקליקו כאן ועכשיו ועזרו מעט לאלמנה ולחתום הקטן שלנצח יתגעגע לחיבוק של אבא.

פיגוע בבני ברק קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד