י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חשש ביטחוני ברחבי הארץ

דרמה בירושלים: שוטרים ירו לעבר חשודים בשוק מחנה יהודה

שוטרים שהוזעקו לשוק מחנה יהודה בירושלים ביצעו ירי לעבר חשודים ערבים, שתקפו אותם באלימות | במשטרה הבהירו כי אין חשש לאירוע לאומני

דרמה בירושלים: שוטרים ירו לעבר חשודים בשוק מחנה יהודה
כוחות משטרה בשוק מחנה יהודה צילום: באדיבות המצלם

דרמה התחוללה הבוקר (רביעי) בשוק מחנה יהודה בירושלים, ברקע גל הפיגועים ברחבי הארץ. שוטרים ביצעו ירי במהלך מעצר של שני חשודים ערבים. לפי הערכות לא מדובר באירוע לאמני אולם החקירה נמשכת.

האירוע החל כאשר הבוקר התקבל במשטרה דיווח על חשודים שירדו מהרכבת הקלה בירושלים באזור שוק מחנה יהודה, זאת לאחר שהתבטאו והתנהלו באופן חריג וחשוד.

כוחות משטרה הוזעקו למקום ובתום סריקות, איתרו את החשודים בקצביה באזור. כשהבחינו השוטרים בשני החשודים, אלו תקפו את השוטרים בברוטאליות באמצעות אגרופים וחניקות.

במהלך מאבק השוטרים עם החשודים בניסיון לעוצרם ונוכח הסכנה לשוטרים במקום כתוצאה מהאלימות החריגה של החשודים כלפיהם, ביצע שוטר ירי נקודתי לעבר פלג גופם התחתון של החשודים והם נפצעו באורח קל.

כוחות משטרה גדולים הוזעקו לאזור. לאחר השתלטות השוטרים על החשודים ומעצרם, הם פונו לקבלת טיפול רפואי. מבירור זהותם של שני החשודים, עולה כי מדובר בתושבי מזרח ירושלים.

כתוצאה מתקיפת השוטרים נחבל שוטר ופונה לקבלת טיפול רפואי במצב קל. מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הגיע לאזור וקיים הערכת מצב עם המפקדים, והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

שוק מחנה יהודה ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד