י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"גישוש משמעותי"

ההזדמנות להפיל את הממשלה: נתניהו כינס דיון לילי

באופוזיציה מאמינים כי המצב הביטחוני בארץ עלול להפיל את ממשלת בנט • נתניהו כינס אמש דיון לילי בהול עם קבוצת חברי הכנסת מהליכוד • גורמים בליכוד מעדכנים כי הרקע לפגישה הוא "גישוש משמעותי" מגורם בקואליציה | כל הפרטים

ההזדמנות להפיל את הממשלה: נתניהו כינס דיון לילי
בנימין נתניהו בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות המצב הביטחוני, באופוזיציה מאמינים כי בשלה ההזדמנות להפיל את ממשלת בנט - לפיד, בעקבות הלחץ הציבורי מהמצב הביטחוני, והתרחיש כי בנט יתקשה לפעול ביד קשה נגד המגזר הערבי, זאת בשל מורכבות הקואליציה שקיימת בזכות קולות הסיעה הערבית רע"מ.

שעות ספורות לאחר הפיגוע הרצחני בבני ברק, זימן ראש האופוזיציה בנימין נתניהו כמה מחברי הליכוד לדיון לילי בהול במשכן הכנסת, רק כשעה לאחר חצות הסתיימה המפגש בו השתתפו לצד נתניהו חברי הכנסת יריב לוין, אמיר אוחנה ושלמה קרעי.

בראיון הבוקר (רביעי) סיפר חבר הכנסת אוחנה על המפגש, "ההבנה הזו שהממשלה הנוכחית רעה לביטחון ישראל ורעה לעם ישראל היא הבנה ששותפים לה רבים. הדבר המרכזי שעלה בשיחה הוא הנושא של ביטחון ישראל, ביטחון אזרחי ישראל - יש גורמים שמבינים את הדברים בתוך המחנה שלנו", אמר.

על פי דיווחים הבוקר מצד בכירים בליכוד כי המפגש הבהול הגיע לאחר שנוצר "גישוש משמעותי" מצד גורם בקואליציה, שמא בשלה ההזדמנות להפיל את הממשלה ולהקים ממשלה חלופית, כך לפי גורם בכיר בליכוד.

כך או כך, זוהי שעת מבחן גורלית עבור ראש הממשלה נפתלי בנט, שניצב בימים אלה מול האתגר המשמעותי ביותר מאז תחילת כהונתו לפני כעשרה חודשים. אחר הצהרים יכנס בנט את הקבינט כדי לגבש צעדים שימגרו את גל הטרור הרצחני.

אופוזיציה גל טרור נפתלי בנט ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד