כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המילה "פלסטיני" נמחקה

הפעיל הערבי לח"כ מהשמאל: "‏אתה אידיוט?"

אתמול פרסם חבר הכנסת מוסי רז ממרצ פוסט לזכרו של השוטר שנהרג על ידי המחבל אתמול בבני ברק, ועורר את זעמם של רבים, במיוחד את זעמו של הפעיל החברתי, ערבי ישראלי, העונה לשם יוסף חדאד שכתב לו: ‏"איך אתה מעז להצמיד לאמיר חורי, השוטר הגיבור שהצליח לעצור את הפיגוע והקריב את חייו, את הזהות "שוטר ערבי פלסטיני" חתיכת חצוף"

הפעיל הערבי לח"כ מהשמאל: "‏אתה אידיוט?"
המחבל בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

אתמול בערב פרסם חבר הכנסת מוסי רז ממרצ, פוסט לזכרו של השוטר שנהרג על ידי המחבל בבני ברק בפיגוע בו נרצחו חמישה בני אדם, וכתב: "אמיר חורי שוטר ערבי פלסטיני אזרח ישראל המתגורר בנוף הגליל, שחיסל את הרוצח בבני ברק הערב, מת מפצעיו, נקרע הלב יהא זכרו ברוך".

הפוסט עורר את זעמם של רבים כולל את זעמו של הפעיל החברתי הערבי ישראלי יוסף חדאד, מנכ"ל עמותת 'ביחד-ערבים זה לזה': "‏תגיד אתה אידיוט?!? איך אתה מעז להצמיד לאמיר חורי, השוטר הגיבור שהצליח לעצור את הפיגוע הערב והקריב את חייו, את הזהות "שוטר ערבי פלסטיני"?! חתיכת חצוף! המחבל שרצח 5 ישראלים ובהם את אמיר הוא פלסטיני, אמיר הוא ישראלי, ערבי ישראלי, גיבור ישראלי".

הפוסט ממנו נמחק המילה "פלסטיני"

בהמשך כתב חדאד: "‏הוא מחק מהפוסט את המילה פלסטיני אחרי עשרות תגובות זועמות, אבל את הצביעות שלו הוא לא יוכל למחוק. בושה שאתה חבר כנסת! מי אתה בכלל שתחליט עבורנו ערביי ישראל מה הזהות שלנו?! אתה תחליט בשבילנו מה ומי אנחנו? אתה הגזען הכי גדול!".

עוד כתב חדאד בהתייחסו לחגיגות הפלסטינים בעקבות הטבח: "‏אתם רואים את החגיגות האלה ואת חלוקת הממתקים הזו? זה ברשות הפלסטינית ובעזה. הם חגגו פיגוע טרור, רצח של ישראלים, יהודים וערבים. הם חגגו על דם ישראלי שנשפך, על קורבנות חפים מפשע, על משפחות מרוסקות. הם חגגו כי הם שטופי שנאה ורשע".

יוסף חדאד מוסי רז פוסט בפייסבוק פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד