כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מושיטים יד

לאחר ההלוויה: משפחת הנרצח מבני ברק מתקשה להתאושש

בני משפחת שלום בבני ברק שרויים באבל כבד, רק אמש אביהם האהוב נרצח בידי צמא דם דקות לפני שהוא שב לביתו, לרעייתו ולארבעת ילדיו • כעת יוצאת המשפחה ומתחננת לעזרה, מבקשת שנושיט להם יד רגע לפני שהם קורסים לחלוטין

לאחר ההלוויה: משפחת הנרצח מבני ברק מתקשה להתאושש
הרב יעקב ישראל שלום צילום: באדיבות המצלם

הרב יעקב ישראל שלום היה אברך משכמו ומעלה, כזה שעשה את מלאכתו ארעי ותורתו קבע. הוא זכה להקים את ביתו על אדני התורה והיראה כשהוא מחנכם בדרך היישר וכמנהגי עדת תימן אליה הוא השתייך. הוא היה אדם עם שמחת חיים מופלאה, כזה שהאיר פנים לכל אדם באשר הוא.

הושיטו יד וסייעו למשפחה אחר הטרגדיה הנוראה>>>

תושבי שכונת פרדס כץ בבני ברק מספרים על דמות אצילית במיוחד שהחיוך לא מש מפניו. "הרב שלום היה אדם עם שמחת חיים שכמעט ולא רואים. תמיד חייך לכולם, תמיד ניסה לעזור לכולם, הוא היה אדם עם מידות טובות ועם נפש אצילית".

הוא היה רק בן שלושים ושישה, כזה שכל חייו לפניו, אך אמש נגדעו חייו באחת. בעודו שב לביתו לאחר יום עמוס בתורה וחסד הוא נרצח בידי מחבל צמא דם במהלך הפיגוע המחריד שאירע בעיר בני ברק, כמותו לא התרחש מאז ומעולם.

המחבל, צמא הדם, שהבחין במנוח, ירה לעברו צרור יריות, ובכך הסתיימו חייו המופלאים. הוא היה דקות ספורות לפני שהוא שב לביתו, דקות ספורות טרם הוא חיבק את ילדיו, וגם דקות ספורות לפני שהילדים זכו לראות את אביהם בפעם האחרונה.

זעקות השבר פילחו את הרחוב השקט. המשפחה הבינה שמשהו התרחש. דקות לאחר מכן הם כבר ישבו ארצה, שבורים ואומללים, אבלים וכרובים. תחשבו על האלמנה הצעירה שבבת אחת חייה נעצרו, תחשבו על ארבעת ילדיו שלא יזכו יותר לראות את אבא, לא יזכו יותר להגיד "אבא, אנחנו אוהבים אותך".

הלב נקרע כפשוטו. הדמעות זולגות כמים על אותו אדם מופלא שנרצח סמוך לביתו. הלב נקרע שוב פעם כשאנו חושבים על היתומים הרכים, על האלמנה השבורה שנותרו כעת ללא משען ומשענת. כעת זה הרגע שלנו, כעת אנו מחויבים לסייע להם לשרוד את התקופה הקשה הזו, זה הזמן לעזור למשפחת הקדוש שעלה בסערה השמיימה. הקליקו כעת והצילו את המשפחה האבלה מקריסה של ממש. אסור לכם להחריש.

הושיטו יד וסייעו למשפחה אחר הטרגדיה הנוראה>>>

פיגוע בבני ברק קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד