י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"הילד היה שם לפני שעה"

כתב 'בחדרי' מספר ל-i24 על דקות האימה בבני ברק. צפו

כתב 'בחדרי חרדים' שוחח הבוקר עם ערוץ הטלוויזיה i24 וסיפר כתושב בני ברק שגר בסמיכות למקום הפיגוע, את שהתרחש באותם רגעי אימה. הוא הסביר: "העיר שלנו לא רגילה לפיגועים. ההלם גדול". צפו

כתב 'בחדרי' מספר ל-i24 על דקות האימה בבני ברק. צפו
פיגוע הטרור בבני ברק צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

כתב החוץ של 'בחדרי חרדים' יענקי פרבר, שגר בסמיכות למקום בו התרחש אמש (שלישי) הפיגוע הרצחני בבני ברק, שוחח הבוקר עם כתב ערוץ i24, המשדר מהנעשה בישראל לרחבי העולם.

פרבר סיפר עד כמה הפיגוע הכה בהלם את תושבי העיר, שאינם רגילים לדבריו למראות הללו. "הפיגוע אירע במקום שלא רגיל לפיגועים", אמר פרבר. "העיר שלנו לא רגילה לפיגועים, בפעם אחרונה שהיה פיגוע בעיר בני ברק היה אולי לפני 20 שנה, אגב גם באותו אזור, אז נהרגו מספר אנשים".

פרבר ציין כי "תמיד הייתה לנו הרגשה בעיר שהרב קנייבסקי זצ"ל מגן עלינו, זה היה השיח בעיר, שהרב קנייבסקי מגן עלינו". לדבריו, "אתמול לאחר הפיגוע אחד הרבנים הגדולים של הקהילות החרדיות בארץ ובעולם, (הגאון ר' גרשון אדלשטיין) אמר שיכול להיות שבגלל שהרב קנייבסקי זצ"ל נפטר אין הגנה על העיר".

פרבר ניסה להעביר לצופים בעולם את הלך הרוח בציבור החרדי והציג את העיתון 'יתד נאמן', שכלל שתי כותרות. כותרת אחת על דבריו של מרן ראש הישיבה הרב אדלשטיין, על כך שהרב קנייבסקי נפטר ויכול להיות שבגלל זה אין לעיר הגנה רוחנית. והכותרת השנייה על מסע הדמים בעיר.

כתב החוץ תיאר את רגעי האימה האישית של משפחתו כאשר היריות נשמעו באוויר. הוא סיפר כי אשתו לא ידעה מכלום שכן זה היה בזמן שהיא שמה את הילדים לישון. "סיפרתי לה, והיא מיד אמרה לי, 'אוי הילד היה שם לפני שעה בערך', הוא הלך לחבר שלו מהכיתה, והוא עבר ממש במקום".

עוד סיפר כי "ההלם של האנשים בעיר גדול, 90% מהעיר לא מחזיקים בנשק, הרוב כאן אברכים ובחורי ישיבות, משפחות צעירות, לעומת ערים אחרות שיותר אנשים מחזיקים שם בנשק".

פיגוע בבני ברק יענקי פרבר ערוץ i24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד