כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מעצבים חווית ישיבה

משחק הכיסאות: מצאנו את הדרך לעצב את הבית כמו מקצוענים

תמיד חלמתם לעצב את הבית כמו מקצוענים? מצאנו בשבילכם את הדרך הכי פשוטה להפוך את החלום למציאות שלכם • בשביל לבטא אמירה עיצובית ולגרום לשינוי באווירת הבית, תתחילו בבחירת הכיסאות

משחק הכיסאות: מצאנו את הדרך לעצב את הבית כמו מקצוענים
פינת אוכל מעוצבת צילום: יח"צ

ב-Cassias מאמינים שהעיצובים הכי מרשימים מתחילים בבחירת הכיסאות.

הכיסא הוא הלב של הבית, אתם קמים בבוקר ומחכים להתיישב על הכיסא האהוב עליכם עם כוס הקפה, אתם ממשיכים לשבת עליו בזמן העבודה, ומסיימים את היום בישיבה לארוחת ערב משפחתית- כל תחנות היום מובילות אתכם אליו.

סגנון הכיסאות שתבחרו, הצבעים והבדים שלהם, מעידים במידה רבה על האנשים שאתם ועל ההעדפות שלכם בחיים. שם החברה "Cassias" מורכב מהמילים "Casa"- בית ו"Sias" כסאות בספרדית, ואכן ההתמחות של החברה הינה ביצירת עיצוב בית מושלם בעזרת כיסאות. הפריטים הנמכרים ב- Cassias נבחרים בקפידה על ידי מעצבים מקצועיים ומגיעים בקשת רחבה של בדים, צבעים, רגליות וחומרים שמתמזגים יחד לכדי יצירת כיסאות מעוצבים שניתן להתאים לבית בדיוק מושלם. אז איך תדעו איזה כיסא נועד עבורכם? הנה כמה דוגמאות לסוגי אנשים שנהנים מהדגמים המעוצבים של Cassias.

לכל העיצובים והדגמים היכנסו לאתר >>> 

זאת שמכורה לעיצובים מודרניים

בסניפים ובאתר של Cassias קיים מגוון עצום של סגנונות- החל מקלאסיקות עיצוביות מדהימות, דרך עיצובים כפריים המשרים תחושת חמימות, ועד לטרנדים הכי חמים שיגרמו לבית שלכם להראות הכי עדכני שיש.

אם את עוקבת בקביעות אחרי טרנדים מעולם העיצוב, וחולמת לשדרג את הבית שלך עם עיצוב מהעתיד- מצאת את המקום הנכון. ב- Cassias שמים דגש על הקידמה ומתעדכנים בקביעות בטרנדים עיצוביים מהעולם, ובקרוב תתחיל החברה למכור גם מוצרים ממותגים בינלאומיים יוקרתיים.

זה שרק רוצה שיהיה לו נוח

אחרי יום עבודה ארוך ומפרך אתה מגיע סוף-סוף לבית, וכל מבוקשך הוא לשבת לאכול ארוחת ערב על כיסא שיגרום לך לתחושה נעימה ויציבה בגב שנתפס לך מהישיבה במשרד. מזדהה עם התחושה? ב- Cassiasמחכים לך מגוון דגמים שמקנים נוחות מקסימאלית ומתגמשים לפי הצורה שבה נוח לך לשבת. תתפלא כמה מהר תשריין לך כיסא בראש השולחן, ולא תסכים להחליף אותו בעד שום דבר בעולם.

זאת שהילדים לא מפסיקים ללכלך לה את הכיסאות

אתם יושבים לאכול ארוחת ערב משפחתית, את מגישה שניצלים עם קטשופ והילד הקטן שוב האכיל גם הכיסא. נשמע מוכר? ב- Cassias מחכים לך מגוון עצום של כיסאות שמתנקים בקלות, העבירי מגבון על הכיסא, המתיני כמה דקות לייבוש ותחזי בקסם שלא דמיינת שקיים- הכיסא מתנקה מעצמו וחוזר להיות מבריק לחלוטין. עכשיו את יכולה להפסיק לדאוג לניקיון ולהתחיל לאפשר לילדים שלך להיות עצמאים בשטח.

זאת שחייבת להרשים את האורחים

"וואו, שינית משהו בבית? לקחת מעצבת פנים, נכון?" תמיד כיף לקבל מחמאות מאורחים שמגיעים להתארח, ולראות את המבטים המופתעים כשהם מגיעים לפינת האוכל ורואים את הכיסאות. בסניפים ובאתר של Cassias קיימים מגוון דגמים של שולחנות איכותיים וכיסאות מעוצבים שיגרמו לאורחים שלכם לחשוב שלקחתם קורס בעיצוב פנים. אף אחד לא יוכל להישאר אדיש לזה!

חווית שירות מקצועית ואדיבה

הסניפים של Cassias פרוסים בכל רחבי הארץ: תל-אביב, ירושלים- גבעת שאול, ירושלים- תלפיות,  כנות, נתניה, ובקרוב יפתח סניף גם בראשון לציון.

צוות היועצים המומחים בסניפים מסייע ללקוחות בהתאמת הריהוט לאופי של כל חלל בית, מסעדה, בית מלון או משרד, וזאת בהתאם לרצונות האישיים של כל לקוח.

מעצבת הפנים והאדריכלית המוכשרת שירה גולן, מגשימה חלומות עיצוביים ללקוחות שלה עם הכיסאות של חברת Cassias, ומספרת: "בזמן הסגר הראשון והקשה שהיה, עיצבתי מטבח ללקוח וקיבלתי מ Cassias שירות מעל ומעבר לכל ציפייה שהייתה לי. לא הייתה אפשרות להגיע לסניף בגלל הסגר וההנחיות, ולכן צוות היעוץ שלח לי המון תמונות, ירד איתי לפרטים ועשה את הכל כדי שאוכל לקבל את התוצאה העיצובית שרציתי. הכיסאות הגיעו במהירות והיו מדהימים, היה צורך לבצע תיקון ואכן הצוות הגיע במהירות לתקן את הכל לכדי שלמות. הייתי מאד מרוצה מהניסיון המקצועי שלהם, מהשירות והאכפתיות. בנוסף, הכיסאות איכותיים מאד ונוח לשבת עליהם. עבדתי עם Cassias מספר פעמים ותמיד הייתי מרוצה מאד, הן מהשירות והן מהמחירים הנוחים ביותר. כיף גדול לעבוד איתם".

אל תתנו לזה ליפול בין הכיסאות

עכשיו זה הזמן שלכם להגיע לסניף הקרוב לביתכם או לבקר באתר, ולצאת למסע של עיצוב הבית שתמיד חלמתם עליו.

לכל העיצובים והדגמים היכנסו לאתר >>> 

כסאות עיצוב הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד