כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

פשוט וממכר – מדבקות הקיר משנות את הכללים

במקום לצבוע את הקירות ולעטוף אותם בטפטים יקרים שדורשים לא מעט עבודה, יש היום פתרונות פשוטים ויעילים הרבה יותר. מדבקות הקיר הן הכוכבות הגדולות, אלה שמשנות את חוקי המשחק, והן עושות זאת עם המון סטייל. אם נמאס לכם לשלם אלפי שקלים לאנשי המקצוע, הגיע הזמן לשדרג את חדר הילדים לבד, לחסוך הרבה כסף ובעיקר ליהנות מתוצאה מושלמת. כך זה עובד

פשוט וממכר – מדבקות הקיר משנות את הכללים
מדבקות בחדר ילדים צילום: vkart תמונות ומדבקות לחדרי ילדים

מדבקות קיר – להתקנה מהירה ומדויקת

על אף שלרוב מתייחסים אליהן כאל פתרון אידאלי לחדרי ילדים, מדבקות קיר יכולות להתאים למגוון רחב של צרכים ושימושים. יש מי שבוחר מדבקות קיר לנוער, מדבקות לחדר ילדים ואף מדבקות שיתאימו לשידה, לארון או לשולחן הכתיבה. כל חלופה היא נפלאה, ולכל אחת מהן תמצאו שלל עיצובים מרהיבים המיועדים לצרכים האישיים שלכם. מכאן תוכלו להמשיך להתקנה פשוטה ומהירה מאוד, וליהנות מסרטון הדרכה ומהסברים שיאפשרו לכם לעשות את זה נכון, לגמרי לבד ובתוך דקות בלבד.

חיסכון דרמטי בעלויות העיצוב

ההתקנה המהירה הפכה את המדבקות לשחקניות מרכזיות בעיצוב הבית, ובפרט בעיצוב חדרי הילדים. אין בכך הפתעה גדולה, וכשמבינים עד כמה החלופה הזו חוסכת לנו בעלויות, התמונה מתבהרת אף יותר. למעשה, מחירן של מדבקות קיר לחדרי ילדים ונוער נקבע על פי החומרים, מספר המדבקות וגודל הגיליון, ובאופן כללי מדובר בעלות נמוכה משמעותית מזו שנלווית להתקנת טפט או לצביעת החדר. תוכלו אף להשלים את התמונה ולהוסיף כמה מדבקות על פריטי הריהוט, או לבחור גם תמונות לחדרי ילדים ופוסטרים שמשתלבים בעיצוב הקיים.

העיצוב שמתפתח יחד עם הקטנטנים

באופן טבעי, רבים מהילדים מעדיפים לשנות את העיצוב ככל שהם מתבגרים, וככל שהם נחשפים לעולם תרבותי עשיר ומרתק יותר. את מקומן של החיות מחליפות דמויות מסדרת הטלוויזיה האהובה, ובהמשך גם גיבורי העל נכנסים אל התמונה. ילדים שונים אף משנים בקצב מהיר את התשובה לשאלה "מה הצבע האהוב עליך" וכך ההורים מוצאים את עצמם עם בקשות תדירות לשינויי סטיילינג ועיצוב. מדבקות קיר לחדרי ילדים מספקות מענה מושלם לצרכים המשתנים הללו בדיוק. ההסרה של המדבקות פשוטה מאוד, עם סכין מריחה או מספריים, וגם ניקוי המקום והכנתו לקראת סט המדבקות הבא לא ידרוש מאמצים כבירים.

הכלל החשוב ביותר: איכות החומרים

בין אם אתם בוחרים מדבקות קיר, פוסטרים או תמונות, זכרו שלחומרים יש חשיבות עצומה, וכמובן גם לעיצוב המדויק שמתאים לכם ולילדים. אנשים רבים ממהרים לבחור בפריטים הזולים ביותר, בלי לוודא שמדובר בפתרון שמתאים להם באמת, וגם בלי לבחון את איכות המדבקות. כך הם מוצאים את עצמם עם מדבקות באיכות ירודה, שמתקלפות מהר ובהחלט לא מזכירות את התוצאה הרצויה. תכנון מדויק וקפדני, ובחירה במדבקות איכותיות ועמידות, אלה הצעדים שיבטיחו לכם את העיצוב האולטימטיבי, שעונה על כל הצרכים שלכם.

מדבקות עיצוב הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד