כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

שקד: "טוב שהשמאל מתעורר מאשליותיו"

יועצה הפוליטי של ציפי לבני, ד״ר טל בקר הביע חוסר אמון בהגעה להסכם קבע • ח"כ איילת שקד: "עכשיו אחרי שהתעוררנו מהאשליות - אפשר להתחיל לעבוד"

איילת שקד. פלאש90
איילת שקד. פלאש90

בקיעים ראשונים בקואליציה בעקבות חילוקי הדעות על הרקע המדיני: יועצה הפוליטי של ציפי לבני - שרת המשפטים, ד״ר טל בקר הביע חוסר אמון בהגעה להסכם קבע עם הפלשתינים.

ח״כ איילת שקד מהבית היהודי הגיבה בפייסבוק, ״אני קוראת ב'מעריב' שהיועץ המדיני של לבני טוען שאין סיכוי להסכם עם הפלסטינים וחושבת לעצמי, מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא.

"מחנה השמאל היה חוסך לכולנו לא מעט כאב אם היה מגיע למסקנה הזו מיד אחרי אוסלו, או מיד אחרי ניסיונותיו הנואשים של ברק למכור את הארץ המובטחת בקמפ דייויד, או אולי לאחר ההתנתקות או לאחר שאבו מאזן סירב להצעתו של אולמרט לתת לפלסטינים הכל, כולל ויתור ישראלי על ריבונות בהר הבית, אבל יש כנראה תהליכים שמבשילים לאט. אז מה עכשיו, שוד ושבר? אבל כבד? ממש לא.

"עכשיו אחרי שהתעוררנו מהאשליות, אפשר להתחיל לעבוד ולדבר ברצינות על הדרך בה ניתן להבטיח ביטחון לתושבי ישראל, חיים טובים לפלסטינים, במקום לתכנן באובססיביות את הקפאת הבנייה הבאה, או את פינוי הגבעה הבאה בארץ בנימין.

"ויש לנו תוכניות ואם נדבר עליהן בעולם, העולם יקשיב. חומוס בדמשק לא ננגב, אבל הכינרת תשאר שלנו, והיא יפה ומלאה. אז טוב שבאת, אדוני היועץ המדיני של השרה לבני, ונקווה שבעקבותיך יבואו נוספים".
אילת שקד פלסטינים שלום ציפי לבני טל בקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד