כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בוחנים גיוס מילואים

גנץ לקראת הקבינט: "ייקח מה שייקח - ננצח את גל הטרור"

שר הביטחון גנץ מסר הערב הצהרה על רקע גל הטרור בישראל ואמר: "אנחנו נוקטים באמצעים הגנתיים ומבצעיים. מאות רבות נעצרו ועשרות פיגועים נמנעו בתקופה האחרונה. אם יהיה צורך בכך נגייס אלפי חיילי מילואים שיציפו את הרחובות יחד עם השוטרים. כל האמצעים כשרים כדי לשבור את הגל הזה"

גנץ לקראת הקבינט: "ייקח מה שייקח - ננצח את גל הטרור"
בני גנץ צילום: לע"מ

שר הביטחון בני גנץ נשא הערב (רביעי) הצהרה לתקשורת בתום הערכת מצב בפיקוד המרכז, בהשתתפות הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ומפקד פיקוד המרכז אלוף יהודה פוקס.

"מחוללי הטרור ימצאו מולם כוחות ביטחון נחושים, מקצועיים ויוזמים. הם ימצאו מולם אזרחים חסונים. מדינת ישראל חוותה בעבר מלחמות, מבצעים, וגלי טרור – וגם הפעם, אנחנו ננצח", פתח שר הביטחון.

לדבריו, "אנחנו נוקטים בצעדים הגנתיים והתקפיים בכדי למנוע את הפיגועים הבאים ככל שרק ניתן. מאות רבות נעצרו בתקופה האחרונה ועשרות פיגועים נמנעו".

"בנוסף", ציין גנץ, "הנחיתי להיערך לסיוע למשטרת ישראל, כולל בציוד, בקליטת סד"כ ובתוספת כוח לוחם מצה"ל שיסייע במשימות שונות.
הבוקר גם חתמתי על צווי מעצר מנהלים לתושבים ישראלים שחשודים בפח"ע, והם לא יהיו האחרונים".

שר הביטחון הודיע כי במידת הצורך יגויסו גם חיילי מילואים לאבטח את האזרחים, "אם יהיה בכך צורך – נגייס באופן מיידי אלפי חיילי מילואים שיציפו את הרחובות ביחד עם השוטרים ויפעלו בכל מקום בו נדרשת פעילות מבצעית".

את דבריו סיים גנץ באומרו; "כל האמצעים כשרים כדי לשבור את הגל ואנחנו נפעיל את כל האמצעים שנחשוב שהם נכונים לשימוש. יקח מה שיקח, ידרש מה שיידרש – אנחנו נשבור את גל הטרור הזה. בכוח, בתבונה ובאחריות נחזיר את השקט והיציבות".

בני גנץ גל טרור פיגוע בבני ברק הפיגוע בחדרה הפיגוע בבאר שבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד