כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"יש גבול לשקרים"

נתניהו בבני ברק: עימות בין מנסור עבאס לליכוד

ההתקפה של ראש האופוזיציה נתניהו נגד הממשלה שלא יכולה לפעול בגלל השותפות עם רע"מ הביאה לעימות בין מנסור עבאס לליכוד • עבאס: בשומר החומות ניהלו מו"מ • הליכוד: "שקרים של רע"מ" | כל הפרטים

נתניהו בבני ברק: עימות בין מנסור עבאס לליכוד
בנימין נתניהו/מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דברי ראש האופוזיציה בבני ברק, מעוררים עימות פוליטי בין יושב ראש רע"מ, חבר הכנסת מנסור עבאס לליכוד, בשאלה האם הסכימו בליכוד לשלב את רע"מ בממשלה בראשות בנימין נתניהו.

כזכור, בביקור התנחומים בבני ברק, אמר ראש האופוזיציה בנימין נתניהו: "אנחנו נתונים תחת מתקפת טרור רצחנית. חייבים להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל ולרחובות הערים שלנו. דרושה פעולה נחושה ויד קשה מאוד" ותקף, "לצערי כולנו רואים שממשלה שתלויה בתנועה האסלאמית לא עושה זאת וייתכן שלא מסוגלת לעשות זאת".

דבריו של נתניהו הכעיסו את יו"ר רע"מ עבאס שהגיב לו: "בשנה שעברה בשומר חומות ישבנו ביחד 3 פעמים בבלפור, ניהלנו משא ומתן על שותפות בין הליכוד ורע"מ והסכם קואליציוני. אז לא היינו תנועה אסלאמית?", תהה.

בליכוד הגיבו לדבריו של עבאס ומסרו: "מעולם לא הצענו לרע"מ להיות חלק מהממשלה וההוכחה הפשוטה לכך היא שאם היינו מסכימים לכך כבר היינו מקימים ממשלה ב-2019 כשהם הציעו לנו זאת. ממשלה שתלויה בתנועה האסלאמית לא יכולה באמת להילחם בטרור".

חבר הכנסת יואב קיש מ'הליכוד' הוסיף והדף את הטענות: "יש גבול לשקרים של רע"מ", בציוץ בטוויטר כתב, "מעולם לא הצענו להם להיות שותפים בקואליציה. גם בבחירות 2019 שהמחנה הלאומי היה על 60 מנדטים והם הציעו להצטרף, סרבנו. ממשלה שתלויה בתנועה האסלאמית לא יכולה באמת להלחם בטרור".

מנסור עבאס בנימין נתניהו פיגוע בבני ברק הליכוד התנועה האסלאמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד