י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דיברה עם המחבל

האישה שהותירה את נעלי הבית לצד המחבל: "הגרביים הצילו אותי"

נעלי הבית שנותרו בזירת הפיגוע בבני ברק אמש הותירו רבים פעורי פה, מניין הן צצו ולמי הן שייכות | בסיפור שפורסם אמש בקו הצניעות מתואר נס ההצלה: "יצאתי מהבניין וראיתי את האברך שנהרג, שאלתי את המחבל מה קרה עד שהבנתי שהוא מחבל והתחלתי לרוץ"

האישה שהותירה את נעלי הבית לצד המחבל: "הגרביים הצילו אותי"
נעלי הבית שנותרו בזירת הפיגוע צילום: באדיבות המצלם

אמש פורסם בקו הצניעות סיפורה המצמרר של שרה מבני ברק, שהותירה את נעלי הבית שלה לצד המחבל ופתחה במנוסה על חייה.

הרבנית רות שמש שדיברה איתה מספרת את אשר אירע לה, מילה במילה כפי שתיארה לה שרה.

שרה מבני ברק התכוננה לרדת מביתה ברחוב הרצל בבני ברק, בזמן שבו המחבל ביצע אמש (שלישי) את הטבח המתועב, כאשר החלה לרדת במדרגות היא חשה שלא בנוח לצאת ללא גרביים וחזרה לביתה בכדי לגרוב אותן.

מיד לאחמ"כ היא ירדה מהבית כאשר היא שומעת את השכנה בבניין צועקת 'כנראה שפורים עדיין ממשיך', זאת בעקבות יריות המחבל שירה באותו העת למוות באברך הרב אבישי דוד יחזקאל הי"ד, היא יצאה מהבניין ללא חשש וראתה את המחבל מולה כשהוא לצד עגלת התינוק והנרצח, היא עדיין לא הבינה מה קרה והיא שואלת את המחבל "מה קורה" זאת מכיוון שחשבה כי הוא חייל שמסתובב במקום, אך שניה לאחמ"כ הוא כיוון לעברה את הרובה.

כאשר הבינה שמדובר במחבל צמא דם, היא זרקה לכיוונו את נעלי הבית ונכנסה לבניין הסמוך, היא החלה לרוץ במדרגות הבניין בכדי לנסות להיכנס לאחד מהבתים, המחבל רץ אחריה לתוך הבניין בכדי לירות בה, היא עלתה לקומה העליונה, שם התפרצה לאחת הדירות שהייתה פתוחה והחלה לספר לבעלת הבית מה קורה.

בעלת הבית שראתה הכל ממרפסת ביתה לא האמינה שנותרה בחיים ושמחה לראות אותה חיה.

המחבל שראה כי היא נעלמה, יצא מהבניין והמשיך במסע הטבח, ורצח אזרחים חפים מפשע עד להגעת השוטרים שנטרלו אותו וירו בו למוות.

שרה שסיפרה לרבנית את הסיפור המצמרר אמרה לה כי אין לה ספק שבזכות הגרביים ושמירה על הצניעות היא נותרה בחיים. 'הצניעות עמדה לה לזכות'.

נעלי בית פיגוע בבני ברק מחבל גרביים צניעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד