י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"מידע מוטעה"

יועציו של פוטין מפחדים לספר לו כמה רע מצבה של רוסיה באוקראינה

פקיד אמריקאי טוען כי הכלכלה הרוסית נהרסה בגלל הסנקציות, בעוד פוטין מקבל "מידע מוטעה" לגבי אובדן השליטה על המצב באוקראינה ובעולם הרחב. וזאת כי אנשיו מפחדים לספר לו את האמת

יועציו של פוטין מפחדים לספר לו כמה רע מצבה של רוסיה באוקראינה
ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

יועציו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מאד 'מפחדים' לספר לו כמה רע מצבה של רוסיה באוקראינה, כך לפי המודיעין האמריקני. פקיד אמריקאי אמר כי הכלכלה הרוסית נהרסה בעקבות הסנקציות, בעוד פוטין מקבל "מידע מוטעה" לגבי אובדן השליטה שלו באוקראינה.

כתב הבית הלבן פיטר אלכסנדר אמר: "אנחנו מאמינים שפוטין מקבל מידע שגוי על ידי יועציו לגבי ביצועי הצבא הרוסי, הם לא מספרים לו שהביצועים בצורה גרועה, וכיצד הכלכלה הרוסית נפגעת על ידי סנקציות, כך אמר לי פקיד אמריקאי, מכיוון שהיועצים הבכירים שלו מפחדים לספר לו את האמת".

הדברים הללו מגיעים לאור דיווחים שרוסיה תצמצם באופן דרסטי את פעילותה הצבאית סביב קייב וצ'רניהיב באוקראינה, כך אמר אתמול אחד מעוזריו הבכירים ביותר של ולדימיר פוטין. אך אתמול הרוסים תקפו בלי הפסקה את העיר צ'רניהיב.

סגן שר ההגנה הרוסי, אלכסנדר פומין אמר כי ההחלטה באה מתוך אינטרס להמשיך בשיחות שלום בין המדינות. אך למעשה בשטח הכל היה כרגיל, פוטין תקף ללא רחמים. פומין אמר: "משרד ההגנה של הפדרציה הרוסית קיבל את ההחלטה לצמצם באופן דרסטי את פעולות הלחימה באזורי קייב וצ'רניהיב על מנת להגביר את האמון ההדדי וליצור את התנאים הדרושים למשא ומתן נוסף. אך כאמור בשטח האש נמשכה.

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד