י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דרמה באלעד: ראש העיר נעצר לחקירה • המשטרה פשטה על העירייה

חוקרי יאח"ה פשטו על עיריית אלעד • מוקדם יותר ערכו חיפוש בבית ראש העיר וברכב של נהגו • ראש העיר נעצר לחקירה • המשטרה: "נעצרו ועוכבו לחקירה חמישה חשודים, לרבות ראש העיר" • מסתמן: בין החשודים ראש כולל • החשדות: עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, ועבירות תכנון ובניה

נשאר לבד. יצחק עידן. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
נשאר לבד. יצחק עידן. צילום ארכיון: בחדרי חרדים



דרמה באלעד: חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרת ישראל פשטו הבוקר (א') על בניין העירייה, ועיכבו או עצרו לחקירה חמישה חשודים, ביניהם ראש העיר יצחק עידן.

עובדי העירייה שהגיעו ליום עבודה שגרתי, הופתעו כשהבחינו בחמישה חוקרים שפשטו על מחלקות ההנדסה ושפ"ע ועל לשכתו של ראש העיר, תוך שהם מחרימים מסמכים, מחשבים וציוד.

גם בשעה זו נמשכת פעילות החוקרים בבניין העירייה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מוקדם יותר בבוקר ערכו חוקרי היחידה חיפוש בביתו של ראש העיר ברחוב המאירי, כמו גם ברכבו ובביתו של נהגו, איציק אדרי.

לאחר החיפוש, ראש העיר נעצר ונלקח לחקירה במשרדי יחידת להב 433. גם בנו נעצר לחקירה.

על פי המסתמן, בין החשודים גם ראש כולל ידוע בעיר ונהגו - שנעצר. הבוקר תוחקרו אברכים במהלך תפילת שחרית בכולל על מיקומו של ראש הכולל. גם אשתו תושאלה אודות בעלה.

גורמים בעיריית אלעד אמרו, כי נכון לשעה זו אין בידם הערכה על רקע מה מתבצעת פשיטת המשטרה.

מהמשטרה נמסר: "בתום חקירה סמויה ממושכת שמנהלת להב 433 יאח"ה שעיניינה חשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה והלבנת הון על-ידי ראש עיריית אלעד ואחרים, ביצעה הבוקר היחידה פעילות גלויה בשיתוף פעולה של רשות המיסים, חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום.

"בפעילות נערכו חיפושים בבית העירייה, בבתי החשודים כמעורבים ובמשרדיהם. נעצרו/עוכבו לחקירה חמישה חשודים, לרבות ראש העיר, להם מיוחסות עבירות של מתן/לקיחת שוחד, תיווך בשוחד, מרמה והפרת אמונים, עבירות תכנון ובניה, גניבה בידי מורשה ועבירות על חוק איסור הלבנת הון ועל פקודת המיסים.

"בהתאם להתפתחות החקירה יובאו החשודים המרכזיים לדיון בעיניינם בסמוך לשעה 16:00 בבית המשפט השלום בראשל"צ".

חוקרי יאח"ה בבניין העירייה • צילום: בחדרי חרדים



איציק אדרי ובועז דוכאן לאחר סיום חקירתם • צילום: משה מזרחי





אלעד יצחק עידן משטרה יאח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד