י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לאחר הוועידה ההיסטורית

בגור יוסיפו מענקים של מאות שקלים לאברכי החסידות

הרב יונתן בורנשטיין, מנכ"ל איחוד מוסדות גור, שיגר הודעה לאלפי החסידים בה הוא בישר להם על הקמתה של קרן "מוסיף והולך" שתעניק עוד מאות שקלים מידי חודש לאלפי האברכים • הקרן הוקמה מיד לאחר וועידת נגידי החסידות ההיסטורית שנערכה בסוף השבוע האחרון בנתניה

בגור יוסיפו מענקים של מאות שקלים לאברכי החסידות
המבחן הפומבי של בחורי גור צילום: שוקי לרר

הודעה משמחת במיוחד שוגרה אתמול (רביעי) בערב  לרבבות חסידי גור על ידי מנכ"ל איחוד מוסדות גור הרב יונתן בורנשטיין שם הוא בישר לאברכי החסידות כי מעתה ואילך יוענקו להם עוד מאות שקלים מידי חודש בחודשו, זאת מלבד המלגה הקיימת כיום לאברכי הכוללים.

בהודעה ששוגרה כאמור בשעה האחרונה לרבבות חסידי גור עדכן הרב יונתן בורנשטיין כי לאחר וועידת נגידי החסידות שנערכה בסוף השבוע האחרון הוקמה קרן חדשה תחת השם "מוסיף והולך" במסגרתה תחלק הקרן מידי חודש סכום של 320 שקלים לכל אברך וזאת בנוסף לסכום של 550 שקלים שמקבלים אברכי החסידות כיום, מלבד מענק הדתות מהמדינה.

עוד הוסיף בהודעתו מנכ"ל איחוד מוסדות חסידי גור הרב יונתן בורנשטיין, כי האברכים שלומדים את סדרי ה"מזומנים" כפי שייסד האדמו"ר וכבר רכשו ידע מקיף בשלוש מאות דפי גמרא, יזכו למילגה מכובדת של 480 ש"ח מלבד סכום הדתות והמלגה שהכוללים בעצמם מעניקים לאברכים.

בחישוב מהיר מדובר בסכום חסר תקדים שיוענק על ידי "איחוד מוסדות גור" לאלפי אברכי החסידות כאשר כל אברך שיעמוד בהספקי הכוללים יזכה למענק כולל של למעלה מאלף שקלים שיוענקו לו מידי חודש בחודשו על ידי איחוד המוסדות.

יצוין כי הקרן החדשה שהפכה לשיחת היום בחסידות הוקמה במהלך היממה האחרונה זאת לאחר החלטה שהתקבלה במהלך הוועידה ההיסטורית שנערכה לנגידי החסידות בסוף השבוע האחרון בקריית צאנז שבנתניה, כאשר את הוועידה הקדיש האדמו"ר לטובת אלפי אברכי הכוללים של החסידות העמלים על תלמודם וקובעים סדרי לימוד מיוחדים להספק ה"מזומנים" שהותקן בחסידות. ההחלטה על הקמת הקרן החדשה היא מלבד סכומי העתק שנתרמו במהלך הוועידה ההיסטורית.

האדמו"ר מגור יונתן בורנשטיין מענקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד