ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מסובים ונהנים

מעבר לכל דמיון: "פסח כזה לא היה מיציאת מצרים"

פסח מתקרב, וכולנו חולמים להרגיש בני חורין על מלא, השנה תסבו בליל הסדר כבני מלכים אל מול נוף בראשיתי של פסגות הרי הקרפטים בגאורגיה בנופש יוצא דופן ובתנאים מפנקים,. ומה עם חול המועד? טוב ששאלתם, קחו הרבה אוויר והצטרפו אלינו למסע עוצר נשימה לשמוע על חבילת-הנופש המוקפדת שלכם?

מעבר לכל דמיון: "פסח כזה לא היה מיציאת מצרים"
נופי גאורגיה צילום: יח"צ

קַטַשׁ וּרְחַץ.

יצאנו לדרך, ראשית, היכן אנחנו ממוקמים? מלון קַטַשׁ היוקרתי שוכן בטְבִּילִיסִי, בירת גאורגיה והגדולה שבעריה. הבירה ממוקמת על אחד מנתיבי דרך המשי ההיסטורית.

אנחנו בקשת-טורס נהנים להשים דגש ייחודי על החוויה הכוללת שלכם, הנופשים. ובהתאם לכך בחרנו במלון המציע חדרים מרווחים ומפוארים, מבנה המלון שוכן באיזור אסטרטגי במיוחד ובמרחק קצר ונגיש משלל האטרקציות והנופים המרהיבים שגאורגיה מציעה. סעודות חג משובחות יוגשו בעין יפה ובאווירה נעימה ובמהלך השבוע תהנו מארוחות-גורמה לצד בופה עשיר ובר כיבוד מפנק מסביב-לשעון. כשהכל נעשה בתכלית ההקפדה במטבח הכשר למהדרין ללא חשש-שרויה וללא קטניות.

בחללי המלון תמצאו גם שולחנות פינג-פונג, עמדות סנוקר, חדר כושר מאובזר, חדר ספא מפנק וכן משחקיה לילדים הכוללת שמרטפייה צמודה, מעתה אמור, כל מה שנדרש להתאווררות ראויה.. בסמיכות למלון , תוכלו למצוא את בית הכנסת העתיק והגדול של העיר המתקרא אחַלְצִיחֶה המשמש את הקהילה היהודית בעיר המונה כ7,000 איש, וכן מסלולי אופניים, באולינג ועוד חוויות המותאמות למשפחות ולמטיילים.

<<לפרטים לחצו כאן>>

כולנו מסובין

אז מה התפקיד שלכם בסיפור?

אתם רק תארזו מזוודה ותגיעו לשדה, אנחנו כבר נדאג לכם לכרטיסי טיסה בהלוך ובחזור, לצ'ק אין לארגון חדרי המלון, לארוחות כיד המלך לתוכנייה עשירה בטיולים ובאטרקציות, לנהג צמוד עם רכב למעוניינים ואף למדריכים בעברית. אז כל מי שמחפש שלוות הנפש ומנוחה אוצרת-כוחות, מדהימה ומתוכננת למופת, קדימה, יצאנו לדרך...

קצת עלינו

קשת טורס קנתה לעצמה שם בשורה הראשונה בין חברות-הנופש הכשרות למהדרין, מאות משפחות בוחרות לצאת אתנו לנופש חלומי מידי שנה בשנה. המומחיות הייחודית שלנו היא להפיק נופש מושלם וראוי המאורגן מהחל ועד כלה על ידי אנשי מקצוע מעולים המקפידים על כל הפרטים הקטנים. הכשרות המהודרת במלון היא תחת השגחתו של הרב נחמיה רוטנברג ובלי להתפשר על כמות ועל איכות.

הסיבה שבחרנו בגיאורגיה לנופש שלכם היא כיוון שמדובר בחבל ארץ הררית ויפה ונופיה מגוונים מאד. יש בה טבע פראי לצד איזורים סוב-טרופיים וככזאת, היא שימשה כאתר נופש מרכזי עבור האליטות שהתגוררו בשכנותה. הגיוון הייחודי הזה מאפשר לנו להתאים שלל חוויות אתגריות הן עבור מי שחש צורך לפרוק את מרצו בחוויות אקסטרים והן טיולים רגליים ומרתקים עבור מחפשי הנופים שיגלו צוקים משוננים, הרים מושלגים ועיירות מפעימות.
ההמלצה שלנו? אל תוותרו על שום חלק במסע הזה... החוויה המוקפדת תותיר אצל כולכם זיכרון מתוק גם הרבה לאחר שתסתיים.

גדול עצום ורב

בין אם אתם כאלו שאוהבים להשתלב בקבוצה גדולה, ליהנות מהשירה המשותפת ומהצוותא ובין אם אתם מעדיפים דווקא את הפרטיות ואת השקט לצד המשפחה הקרובה חשבנו גם על הפרט הזה. לרשותכם אולמות גדולים או פרטיים לקיים בהם את ליל הסדר כהלכתו, לפני שולחנות ערוכים בכל טוב כשמלצרים אדיבים נענים לבקשותיכם.

שלא אחד בלבד

השנה, כיוון שליל הסדר חל בשבת ארגנו עבורכם בחמשת ימי חול המועד תוכנייה גדושה בכל הפלאות שיש לגאורגיה להציע. שנתחיל?

א' דחול המועד, ט"ז ניסן.
אוויר הרים

לאחר תפילת השחרית וארוחת הבוקר נצא מזרחה לעבר 'סיגנאגי', עיר קטנה במחוז המכונה 'קאחֶתי' הגדול והעשיר ביותר במדינה. סיגנאגי הממוקמת על קצה רכס גומבורי, היא אחד היעדים הפופולריים והקסומים בגיאורגיה והאוויר בה צלול במיוחד. היא משמרת סגנון בנייה עתיק. יש בה בתים קטנים ומטופחים רחובות צרים, מרפסות עץ צבעוניות וגגות אדומים.

האטרקציה העיקרית במקום הנה מבצר-סיגנאגי שמקיף את העיר ובעזרתו התגוננו התושבים מפני אויבים בעבר הרחוק. למבצר, 28 מגדלים וחומה באורך של ארבעה קילומטר. ניתן לטפס על החומה הארוכה שמזכירה בצורתה את חומת סין ולהשקיף לעבר הנוף הציורי והמרשים של נהר האלַזַני כשבמרחק נצפים גם הרי-הקווקז. בכניסה אל העיירה נהנה ממסלול אומגה אטרקטיבי ולאחר מכן נמשיך למרכז הקניות של איסט-פוינט בו מבחר מְגֻוָּן של מותגים וחברות כשהיתרון הגדול במקום הוא המחירים הנמוכים במיוחד ביחס למחירים בארץ.

ב' דחול המועד. י"ז ניסן
סקי ואקסטרים

נסע לאתר הסקי 'גּוּדַאוּרִי' בדרך הצבאית ההיסטורית בכביש יפהפה הנמצא מצפון לרכס-הרי-הקווקז.
הנסיעה המרתקת מלאה במחזות טבע מופלאים, נעצור במאגר-המים ז'ינוואלי
ונבקר בכפרים מבודדים בשיפולי ההרים המושלגים. זהו מסוג הטיולים
שהמבקרים זוכרים לטובה במיוחד כשפלאי הבריאה הבראשיתיים מותירים בהם את רושמם העז.
יש אנרגיות? מצוין!
כי בעמק-הנהר 'אראגווי' מצפים לכם טרקטורונים לנסיעה בשטח מושלג.
זוהי ללא ספק אחת האטרקציות המומלצות ביותר באזור. למעוניינים ניתן גם ליהנות מרכיבה על אופנועי-שלג במסלול אתגרי והאמיצים שבינינו, מוזמנים להתנסות בצניחה-חופשית.

ג' דחול המועד. י"ח ניסן.
עתיקות וסיורים

נתחיל את הטיול שלנו בכיכר החירות של העיר-העתיקה של טְבִּילִיסִי נמשיך בהליכה רגלית לעבר המגדלים הטמונים שהתגלו בחפירות באיזור ונטייל אל החומה הצפונית, נצפה במופע-רחוב מותאם במגדל-השעון, נחצה את גשר השלום המודרני,
נטפס ברכבל למצודת 'נָרִיקָלָה' ונשזוף את עינינו ביצירות המפוסלות שבפסגה
בחלק השני, נגיע לאיזור מרחצאות-הגופרית ומפל-עמק-התאנים.
ונחתום את הסיור בפארק 'מתאצמינדָה' בו מעניק הגלגל הענק,
תצפית מדהימה אל העיר לאחר מכן נרד מטה בקרונית-הפוניקולר.
נשוב למלון לארוחת הערב, ומיד לאחר מכן
נתארגן לצאת ל'חמאם צ'רלי' המפנק בשעות נפרדות

ד' דחול המועד. י"ט ניסן
מערות ושירים

נפתח את היום בעיר גּוֹרִי ממנה נעלה לנסיעה קצרה ל'אופליסציחֶהּ' עיר מערות
מדהימה, שפירוש שמה הוא 'הכפר העליון'. משם נמשיך לכיוון העיירה הציורית
הנודעת במעיינות המרפא שלה, בּוֹרְג'וֹמִי. ונבקר בפארק הלאומי שבמקום.
אחר הצהריים נגיע לבריכות הגופרית הטבעיות הנובעות
מהאדמה והמלאות בסגולות רפואיות ונשוב למלון לארוחת-הערב. לאחר מכן יערך במלון קומזיץ סוחף ומרגש באווירת פסח.

ה' דחול המועד. כ' ניסן.
שווקים ואתרים

היום האחרון יוקדש לקניות, מנוחה והתארגנות
נצא למרכז הקניות איסט-פוינט נבקר גם ב'לילו מרקט'
השוק הענק. או בשוק 'ווגזלי' שבמרכז העיר ונתכונן לחזור ארצה גדושים בחוויות מעשירות ובהרחבת הדעת...

כמה מילים על אקלים

גיאורגיה היא מדינה הררית בעלת אקלים מגוון ביותר. עונת הקיץ נעה בין החודשים יוני לאוגוסט, בהם שורר מזג אוויר חם ויבש והטמפרטורה נעה בין 21-24 מעלות. בעונת החורף הטמפרטורות יורדות ובהרים יורד שלג לעיתים קרובות. עונות המעבר לרוב קרירות ועלולות להיות גשומות, אך גם נחשבות ליפות ביותר, כאשר בסתיו העצים נהפכים לאדומים ובאביב ישנה פריחה. המסע שלנו נערך באביב ולכן כדאי להצטייד גם בפריטים חמים.

אם גם אתם הבנתם שהפסח הזה הולך להיות מרגש וסוהר במיוחד עם שלל חווית מדהימות שלא תשכחו לעולם, אז זה הזמן לעצור את מרוץ החיים ולקחת הרבה אוויר פסגות - אל תחמיצו חוויה של פעם בחיים כי את הפסח הזה אתם הולכים למצות עד הסוף
הצטרפו אלינו לחוויה חגיגית ואיכותית מבית קשת-טורס.
<<לפרטים לחצו כאן>>

או חייגו: 02-6241292

גאורגיה מלון בפסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד