כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תיעוד חדש

הפיגוע בב"ב: הרב אבישי יחזקאל הי"ד רץ אל תוך התופת ונורה

תיעוד חדש ב'בחדרי חרדים': רגעים לפני נטרול המחבל, הירי ברחוב הסמוך מבריח את הולכי הרגל שרצים לתפוס מחסה. אחד מהם הוא אבישי יחזקאל הי"ד שניסה להגיע לביתו אך למרבה הצער נהרג, לאחר מכן נקלט המחבל במצלמה צועד במרכז הכביש ויורה לכל עבר | צפו בתיעוד

הפיגוע בב"ב: הרב אבישי יחזקאל הי"ד רץ אל תוך התופת ונורה
הרב אבישי יחזקאל הי''ד רץ אל תוך התופת צילום: צילום מסך

בתיעוד חדש ממצלמת האבטחה מזירת הפיגוע הרצחני בבני ברק נראים עוברי אורח רצים לתפוס מחסה לאחר ששמעו את היריות הראשונות, הרב אבישי יחזקאל הי"ד מנסה גם הוא להגיע לביתו ולתפוס מחסה אך למרבה הצער לא מספיק להגיע לביתו ונורה בידי המרצח האכזרי, לאחר מכן נראה המחבל המתועב הולך ללא חשש במרכז רחוב השניים ויורה לכל עבר, מיד לאחר מכן הוא נורה ונוטרל.

>>> כל הכתבות והעדכונים על הפיגוע בבני ברק <<<

נעמה יחזקאל, אלמנתו של הקדוש אבישי דוד יחזקאל הי"ד שנרצח בפיגוע בבני ברק, שחזרה אתמול (רביעי) את השתלשלות האירועים, דקה אחר דקה, מהרגע שבעלה המנוח יצא מהבית עם הילד אריאל, בן השנתיים, ועד שהרחיקו אותה מאזור האמבולנסים כשאריאל הקטן בידיה.

הטיול האחרון עם הילד - האלמנה סיפרה מדוע בעלה ירד לטייל: "הוא ירד עם אריאל, הילד שלי, למטה כדי לעשות לו סיבוב, לשמור עליו שאני אוכל לנוח. ואז שמענו יריות ואז דיברתי איתו ואמרתי שזה יריות ושהוא יחזור לבית. הוא אמר לי: 'זה זיקוקים, זה לא יריות'. אמרתי 'טוב' וניתקתי".

טוב, אני חוזר הביתה" - "ואז שוב פעם דיברתי איתו כי היריות נהיו ממש חזקות", סיפרה נעמה בראיון ל'כאן 11', "היה נשמע שזה לא נפצים של פורים. והוא אמר לי: 'טוב. אני חוזר לבית'. ושמעתי שהיריות ממש מתחת לבית.

>>> כל הכתבות והעדכונים על הפיגוע בבני ברק <<<

"ממתינה... שיחות-שלא-נענו" - "שוב התקשרתי אליו אבל הוא לא ענה לשיחה כי הוא היה באמצע שיחה עם אח שלו, להזהיר אותו שלא ייצא מהבית בגלל שיש יריות. רציתי להגיד לו שלא יחזור. להיפך שיברח לכיוון השני. כי המחבל ממש פה. זהו. הוא לא ענה לי. ואז התקשרתי שוב פעם והוא לא ענה לי.

"אני רואה את המחבל והבנתי ש... שזהו" - "בזמן הזה אני גם רואה את המחבל יורה לכיוון רחוב השניים, ואז שמעתי צרור ארוך של יריות. והבנתי ש... שזהו. שהוא נפצע. אני רואה את המחבל רץ עם הרובה שלו. הוא מטורף, לא רואה בעיניים. רק לרצוח", היא אמרה.

"לא ידעתי שהוא ימות" - נעמה סיפרה כי היא מיד הבינה שמדובר בפיגוע: "אני כבר מבינה שזה פיגוע. הוא לא עונה לי ולא עונה לי. ידעתי שזה הוא, שהוא נפצע. לא ידעתי שהוא ימות".

"לוקח את הילד ומעיף את העגלה" - "באותו רגע הוא בעצם עם הילד שלי כשהוא שומע את היריות ובעצם מבין שזה פיגוע. הוא לוקח את הילד מהעגלה. מגונן עליו בגוף שלו. ממש שוכב עליו. הבנתי שהוא מעיף את העגלה הצידה. אני רק יודעת שהוא גונן עליו עם הגוף והוא בעצם מקבל את הקליע", תיארה.

"אני מתקדמת לראות איפה אבישי - דחפו אותי בכוח" - "הפרמדיק מצא את הילד, לקח אותו", סיפרה נעמה והמשיכה לתאר את המחשבות שחלפו לה בראש באותם רגעים מצמררים: "בעצם תוך כדי אני מתארת לעצמי... אני מתארגנת לרדת למטה, לחפש את בעלי והילד כי הם לא עונים. ואז אני רואה דרך החלון שמישהו מחזיק את אריאל ביד. ואני רצה ואני אומרת: 'תביא אותו, זה הילד שלי'. ואז אני מתקדמת לכיוון האמבולנסים לראות איפה אבישי. לא נתנו לי, דחפו אותי בכוח לתוך הבניין, שאני לא אראה כלום. ואז התחילו להגיע מלא אנשים".

"הילד שלי פה, אולי שריטה קטנה באף" - "והילד שלי פה בנס, חי קיים איתנו בלי שום פגיעה. אולי שריטה קטנה באף, כדי להזכיר לנו את הנס הענק והעצום שעשה איתי ה'".

"הילד שלי לא קיבל שום קליע ובעלי קיבל את הקליע" - לסיום, האלמנה האמיצה סיפרה איך היא מחזיקה מעמד לנוכח הטרגדיה הנוראה: "אמונה בה' יתברך. שלכל קליע יש מטרה. שניהם היו ביחד באותו אירוע והילד שלי לא קיבל שום קליע ובעלי קיבל את הקליע. ושנייה לפני כן היה אותו ערבי כיוון את האקדח שלו אבל לא הצליח לירות. זה אומר שה' רצה. ואם ה' רצה אז זה לטובה. וזה טוב וברוך דיין האמת. כי אצל ה' יש רק אמת וחס ושלום אין לו שום עניין לעשות לנו רע. אנחנו פשוט צריכים להבין למה, למה ה' עשה לנו את זה. רק אמונה בה'".

לחצו כאן וסייעו למשפחה שחוותה טרגדיה נוראית>>>

אבישי דוד יחזקאל פיגוע בבני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד