כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מאבק על הכסף

האלוף במיל' שמתנגד לעצירת המימון הקטארי לעזה

אלוף במילואים אומר כי הוא מתנגד לעצירת הזרמת הכסף הקטארי לרצועת עזה, מכיוון שממילא לטענתו הכסף שמממן את הטרור נכנס בצורה לא חוקית. יו"ר הפורום להשבת הבנים: "חייבים לשים יד על הכסף המופנה לחמאס"

האלוף במיל' שמתנגד לעצירת המימון הקטארי לעזה
מאבק למען השבת הבנים צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

אחת הסוגיות השנויות במחלוקת ביחס הנכון שמדינת ישראל צריכה לתת לרצועת עזה, היא הכנסת הכסף הקטארי לרצועה. ‏האלוף במיל' נעם תיבון, מביע תמיכה באי עצירת המימון.

בראיון לגלי צה"ל הוא מסביר את עמדתו: "הכסף שמממן את הטרור נכנס מלכתחילה בצורה לא חוקית, ועליו צריך לשים את היד. המימון הקטארי ברובו לא קשור לעניין הזה". הוא אומר.

יו"ר המטה להשבת הבנים, אביחי בקרמן, תוקף את עמדתו של האלוף במיל' ואומר: "טועה ומטעה. בדבר אחד, רק בדבר אחד הוא צודק: חייבים לשים יד על הכסף המופנה לחמאס. אבל לא רק על הכסף שנכנס באופן לא חוקי, על כל כסף!".

"גם הכסף הקטארי מגיע לחמאס מפני שהם בעלי הבית למרות כל מנגנוני הפיקוח כביכול, והם מחליטים לאן יופנה כל דולר, אסור להיות תמימים לגבי זה וחייבים למנוע את הכנסת הכסף ובנוסף, חייבים לנצל את זה כמנוף לחץ על חמאס לקידום הנושא הבוער והכואב של השבת הבנים. די לתת מתנות לחמאס, ממשלת ישראל חייבת לעצור את זה".

חטופים טרור קטאר נעם תיבון גלי צה''ל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד