י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
4 כוסות בהידור

קדם נערכת לחג הפסח גם עם מיץ ענבים "אינו מבושל"

הכירו: מיץ הענבים ה"אינו מבושל" של קדם. נועד למחמירים ומקפידים לשתות את הארבע כוסות עם מיץ ענבים שאינו מבושל, עם הטעם האהוב והמוכר

קדם נערכת לחג הפסח גם עם מיץ ענבים "אינו מבושל"
מיץ ענבים של קדם צילום: יח"צ

כשאתה יצרן מיץ הענבים הכשר הגדול בעולם, כשאתה שותף מידי שבת למיליוני ברכת "בורא פרי הגפן" אתה חייב לתת מענה לכל צרכני מיץ הענבים בעולם, "קדם" יצרנית מיץ הענבים הגדולה בעולם מביאה גם לצרכני מיץ הענבים המקפידים על "אינו מבושל" את הפתרון האולטימטיבי בכשרות בד"צ העדה החרדית גם לפסח.

הצרכן הישראלי כבר מכיר את מגוון מוצריה המהודרים של "קדם", הדגם הרגיל, הדגמים המוגזים, דגם הלייט שמהווה מהפיכה, לקראת חג הפסח אנו שמחים להביא לקדמת הבמה דגם נוסף של מיץ ענבים של קדם – אינו מבושל, אינו מבושל הוא מיץ ענבים המגיע בבקבוק גדול עוד יותר מהבקבוקים הרגילים של קדם, בבקבוק זכוכית שגם נותן לו מראה שונה וחגיגי יותר.

מיץ הענבים ה"אינו מבושל" נועד למחמירים ומקפידים לשתות את הארבע כוסות עם מיץ ענבים שאינו מבושל, גם הוא כאמור בכשרות בד"צ העדה החרדית, זאת בנוסף למגוון הרחב של המארזים והטעמים של מיץ הענבים העומדים כולם בסטנדרטים הגבוהים של קדם במהלך השנה כולה וגם לקראת חג הפסח.

במסגרת ההיערכות של חברת "קדם" לקראת הקניות לחג הפסח יובאה ארצה כמות מספקת של מגוון מוצריה של חברת "קדם", במדפי הרשתות ובמרכולים השכונתיים תוכלו למצוא את מגוון מוצריה של קדם ולהנות ממוצר איכותי שמיוצר כולו על טהרת הענבים ללא תוספות, לא של מים ולא של סוכר בתו התקן הבינלאומי המחמיר והמוקפד ביותר במסורת של עשרות שנים המוכרת בעולם היהודי כולו.

מיץ ענבים קדם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד