ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
נתפסו כלי נשק

המשטרה והשב"כ עצרו 3 חשודים בהסתה וטרור בי-ם

פעילות נחושה של משטרת ישראל בעקבות פרסומים שהופצו ברשתות חברתיות, הובילה למעצרם של שלושה חשודים באירועים שונים לאחר שאיימו לפגוע באחרים ופרסמו דברי הסתה ברשתות החברתיות. היום, הוגשה כנגדם הצהרת תובע לקראת כתב אישום. במחוז ירושלים מבהירים: נמשיך להיאבק בנחישות ולטפל בכל אירוע אלימות או הסתה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר

המשטרה והשב"כ עצרו 3 חשודים בהסתה וטרור בי-ם
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

בפעילות נחושה ומקצועית של היחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם השב"כ, נעצרו בתחילת החודש שני חשודים בשנות ה-20 לחייהם תושבי א-טור, זאת לאחר שפרסמו דברי הסתה ושבח למפגעים ברשתות החברתיות. בנוסף, נחקרו השניים בחשד לסחר באמצעי לחימה ואף נתפסו כלי נשק שהיה ברשותם דמוי נשק מסוג M16, וכוונתם הייתה להסבם לנשק המבצע ירי חי.

בפעילות נוספת לפני מספר ימים, היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, עצרה חשוד (19) תושב מ.פ שועפאט, זאת לאחר שפרסם ברשתות החברתיות, פוסט בו הוא מאיים לפגוע באחרים וציין כי הוא משתייך לארגון טרור.

לאחר שהפרסום שעלה לרשת נוטר ע״י היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, נפתחה במשטרה חקירה והחלו פעולות לאיתור החשוד. בתוך זמן קצר, החשוד נעצר על ידי כוחות המשטרה ולאחר מעצרו הועבר לחקירה בימ"ר ירושלים. בחקירה מקצועית, אותרו פרסומים נוספים של חומרי הסתה והזדהות עם ארגון טרור ברשתות החברתיות של החשוד.

הנשק שנמצא אצל אחד החשודים. דוברות המשטרה

היחידה המרכזית של מחוז ירושלים השלימה את חקירת שלושת החשודים באירועים השונים והיום, הוגשה כנגדם הצהרת תובע בבית המשפט ומעצרם הוארך ב-5 ימים עד לתאריך 4.4 וצפוי נגדם כתב אישום על ידי הפרקליטות בימים הקרובים.

משטרת מחוז ירושלים פועלת כל העת במרחבי הרשת לאיתור וטיפול בחשודים בהסתה לטרור ואלימות. בהתאם למדיניות מפקד מחוז ירושלים, כלל יחידות המחוז מוכוונות לטיפול נחוש ובלתי מתפשר הכולל ניטור, חקירה, טיפול ואיתור חשודים בביצוע עבירות שונות ומגוונות, תוך הפצתם ברשתות החברתיות. נמשיך להיאבק בנחישות באיומי טרור והסתה לטרור במרחב הציבורי, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר.

טרור ירושלים הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד