י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הפטנט הבינלאומי

הכירו את הלהיטים החדשים בשוק המשחקים

הרכב שנוסע בפקודה, הרחפן שממריא עם קרן לייזר, המשחק עם הפטנט הבינלאומי ואתגר החידות הייחודי • ארבעת הלהיטים החדשים בשוק המשחקים יחסכו לכם את כל ההתלבטויות סביב מתנות האפיקומן ומשחקי החג • ייחודי, מהפכני, מאתגר ומפתח יכולות חשובות לילדים

הכירו את הלהיטים החדשים בשוק המשחקים
משחקי מובייל צילום: יחצ

לקראת חג הפסח הילדים חוגגים עם מתנות האפיקומן הצפויות וההורים תרים אחר פתרון לשעות הפנאי הרבות של הצאצאים בימי החג וחול המועד. בחברת המשחקים הידועה "מובייל" גאים להציג את הנבחרת החדשה של המשחקים שזוכים לפופולריות עצומה ברחוב החרדי מיד עם השקתם והפכו ללהיטים החמים בשוק המשחקים בכל רחבי הארץ. ארבעת המשחקים החדשים מתמודדים מול כל מתחרה ולוקחים בהליכה בכל הפרמטרים האפשריים.

המדובר הוא במשחק החשיבה "אורביט" שכבר נרשם לגביו פטנט בינלאומי. המשחק מפתח יכולות של חשיבה אסטרטגית אצל השחקנים והוא מיועד ל- 2 שחקנים מגיל 7 ומעלה. במשחק לוח ייחודי הגורם לסיבוב של כדורים בכל מהלך, לאחר שהשחקן מניח את הכדור על פני הלוח הוא לוחץ על כפתור שמביא לסיבוב של כל הכדורים שמתקדמים בתורם צעד אחד כאשר המטרה בסופו של דבר היא לייצר שורה של 4 כדורים בצבע אחיד.

כמו כן הושק בימים אלו משחק החידות "פלייסיט" המשלב אתגר וחשיבה ומיועד גם לשחקן בודד מגיל 7 ומעלה או לזוג. המשק משלב פיתוח ביכולות הראייה המרחבית, התמצאות והכרת היטל צד ומבט על, הגיון ותכנון.

המשחק מכיל 44 חידות בדרגות קושי שונות כאשר כל חידה מורכבת משני חלקים, על החידה מופיעים החלקים על הלוח מנקודת המבט של הכרטיס והשחקנים בוחרים את הגשרים המתאימים לפי כרטיס החידה. עליהם מוטל להניח את הגשרים על הלוח בהתאם למיקום שבו הם צריכים להיות ממוקמים כאשר בכל חידה מופיע לוח ועליו ממוקמים גשרים משתי נקודות מבט שונות. המטרה היא למצוא את הגשרים המתאימים ולהניח אותם על הלוח כך שיראו בדיוק כמו בכרטיס החידה.

הלהיט השלישי, שכבר כבש את ילדי ארה"ב הוא הרכב הנוסע לפי הדיבור של הילד. "דבר וסע" מכונה הרכב שמבין כל מה שתגידו לו, הוא מבין את כל השפות ומפתיע במקוריותו. תגידו קדימה? ידהר קדימה, אחורה? הוא יקח רוורס, רק תגידו.

אחרון חביב הם הרחפנים שגם הם כבר הספיקו לכבוש את ארה"ב. המשחק כולל אקדח לייזר שמטיס את הרחפן באמצעות קרן הלייזר המופנית לעבר הכלי. המשחק תחרותי ומאתגר והוא מתאפשר גם כמשחק יחידני וגם קבוצתי.

אז אם עד עכשיו עוד התלבטתם מה לרכוש לילד לחג, כעת התשובה ברורה.

משחקים מובייל משחקיה לילדים משחק ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד