כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חרדים בהלוויית השוטר

שר הביטחון גנץ לתושבי בני ברק: "ריגשתם אותי מאוד"

"התמונה הזו של חרדים מרחבי הארץ שהגיעו לבית העלמין בנוף הגליל לחלוק כבוד אחרון לרס"מ אמיר חורי ז"ל, ריגשה אותי מאוד", כך כתב הערב שר הביטחון גנץ בחשבון הטוויטר

שר הביטחון גנץ לתושבי בני ברק: "ריגשתם אותי מאוד"
חרדים בהלוויית אמיר חורי ז"ל צילום: David Cohen/Flash90

שר הביטחון בני גנץ מתייחס הערב (חמישי) בציוץ בטוויטר לעובדה שמאות חרדים מבני ברק נטלו חלק בהלווייתו של השוטר אמיר חורי ז"ל, שנהרג בבני ברק בשעה כשחתר למגע מול המחבל.

"התמונה הזו של חרדים מרחבי הארץ שהגיעו לבית העלמין בנוף הגליל לחלוק כבוד אחרון לרס"מ אמיר חורי ז"ל, ריגשה אותי מאוד", כתב גנץ בטוויטר, "רגע עצוב ומרגש של אחדות ישראל".

רס"מ אמיר חורי, השוטר שנרצח בפיגוע הטרור שלשום בבני ברק, הובא הערב (חמישי) למנוחות בעיר מגוריו נצרת. במסע ההלוויה השתתפו בני משפחתו, חבריו לעבודה, שרים, חברי כנסת ותושבי בני ברק שהגיעו לחלוק כבוד אחרון לשוטר שהקריב את חייו למען האזרחים.

"אמיר היקר. העין דומעת, הלב כואב והמוח לא מאמין שלא נוכל לראות אותך עוד. על תכונותיך הנעלות שמעו בכל הארץ", ספד לו אביו ג'ריס חורי. "כשיצאתי לגמלאות עברת לגור בנוף הגליל, סיימת תיכון בהצטיינות. טיילת ועשית מה שרצית, החלטת להמשיך את לימודיך. רצית להיות רופא, למדת שנה רפואה".

"ביום שלישי בבוקר נפרדת ממני בחיבוק, אמרת לי 'אבא, ביום שישי אני חוזר הביתה'", המשיך האב. "לא חזרת ביום שישי. חזרת יום אחד מוקדם אבל חזרת בארון, חזרת בארון. נהוג שילדים יקברו את ההורים שלהם, אבל במקרה הזה הכול התהפך. אנחנו קוברים אותך. לו רק ידעת כמה אנשים מכל הארץ התקשרו, השאירו הודעות, באו הביתה. לא מכיר אותם, באו ללחוץ ידיים".

"אמיר היה שוטר מסור, מצטיין, למד משפטים. סייר אופנוען בתחנת בני ברק", ספד לו השר לביטחון פנים עמר בר-לב. "רק לאחרונה הועלה בדרגה ובראש השנה האחרון קיבל תעודת הצטיינות על שירות יוצא דופן. אומץ ליבו ומחויבותו למשימה, הם אלה שהובילו את אמיר לקרב האחרון בעת שחתר למגע והסתער מול אש חייה במטרה לנטרל מחבל, רוצח מתועב".

אמיר חורי פיגוע בבני ברק בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד