י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אבא, לאיפה הלכת?"

האבא האמיץ מתוודה: "הרגע הכי מפחיד בחיים שלי"

שכחת ילדים ברכב: לקראת עונת הקיץ, האזהרות לציבור נשמעות בכל עבר, אבל יש גם כאלה שמתגברים על אי הנעימות ומשתפים את הסיפור האישי עם הציבור. הרב אברהם סתיו מספר על "הרגע הכי מפחיד בחיים שלי, שמעביר בי עד היום גלים של חרדה ושל בושה"

האבא האמיץ מתוודה: "הרגע הכי מפחיד בחיים שלי"
שכחת ילדים ברכב צילום: pexels

מדי שנה, לקראת עונת הקיץ, המומחים וארגוני ההצלה והרפואה מזהירים את הציבור מאחת הסכנות הכי נפוצות בתקופה זו של השנה - שכחת ילדים ברכב. סכנה שכבר גרם ללא מעט אסונות, ל"ע.

השנה טרם ראינו את קמפיינים משמעותיים המעוררים את הציבור בעניין החשוב - אך יש כאלה שבחרו, מטעם עצמם, לצאת ולהזהיר את הציבור.

אחד מהם הוא הרב אברהם סתיו שפרסם סיפור אישי בחשבון הטוויטר שלו. "‏הרגע הכי מפחיד בחיים שלי", הוא סיפר, "היה ביום שישי אחד, לפני תשע שנים, כשעצרתי ליד 'זול ובגדול' ברחוב שאולזון כדי לקנות שתי חלות לשבת וקופסת שמנת חמוצה. וכשחזרתי אחרי עשר דקות לרכב והתנעתי אותו, שמעתי פתאום קול מהספסל האחורי: 'אבא, לאיפה הלכת?'".

"‏הרגע הזה שבו קלטתי שהילד שלי נמצא פה, קשור לכיסא הבטיחות, ושקיומו פרח לגמרי מזיכרוני, הרגע הזה רודף אותי. מעביר בי עד היום גלים של חרדה ושל בושה. אתם לא מבינים כמה לא נעים לי לשתף אותו כאן", שיתף סתיו.

הוא הסביר כי למרות אי הנעימות לשתף את הסיפור, "אני עושה את זה למרות זאת כל שנה עם בוא החום. חוזר אל הרגע הזה, חי אותו שוב ושוב, נותן לו לעורר את התחושות שלא יקהו. מנסה להמיר בעזרתו את ההנחה הפשוטה הזו, שלי זה בטח לא יקרה, ולהפוך אותה להבטחה נחושה מהולה בתחינה נואשת: לי. זה. לא. יקרה".

שכחת ילדים ברכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד