כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מוקשים על הכבישים באוקראינה

חיילי פוטין אוכלים כלבים לאחר שחלו ממנות קרב

בשיחת טלפון של חייל רוסי למשפחתו התגלה כי הוא נאלץ לאכול כלב, לאחר שחיילים רוסים חלו לאחר שאכלו מנות קרב מקולקלות | בנוסף, הם מודים שביצעו פשעים מחרידים נגד אזרחים אוקראינים כמו למשל כשפרסו לאורך כבישים ראשיים - מוקשים

חיילי פוטין אוכלים כלבים לאחר שחלו ממנות קרב
מוקשים בכבישי אוקראינה צילום: צילום מסך

מלחמת אוקראינה רוסיה נמשכת: משיחות שיירט המודיעין האוקראיני, עולה כי חיילים רוסים שנלחמים באוקראינה אכלו בשר כלבים, בשיחות טלפון מוקלטות שפרסם השירות החשאי של קייב ה-SBU, עולה כי חיילים רוסים ביצעו מעשים חולניים באזרחים, ונשמעו מתלוננים על האיכות של מנות הקרב הישנים שקיבלו.

גבר לא מזוהה הנחשב כבן משפחה, שואל ברוסית: "אתה אוכל בסדר לפחות?", החייל נשמע עונה: "היה לנו את הכלב אתמול".

"מי?" נשמע שואל בן המשפחה. "כלב" הוא נשמע עונה. האיש ההמום אומר: "אתה אוכל כלבים או מה?", שוב עונה החייל "רצינו קצת בשר, נמאס לנו ממנות קרב". כך דיווח ה'דיילי מייל'. החייל ממשיך ומתאר את פשעי המלחמה שבוצעו על ידי חבריו. אישה מבוגרת שיכולה להיות אמא שלו נשמעה שואלת "מי עשה את זה?" והחייל אומר "שלושה טנקיסטים" ביחידה שלו. לא ברור היכן באוקראינה נמצא הלוחם הרוסי וגם לא ברור מתי בדיוק התקיימה שיחת הטלפון.

פשע מלחמה נוסף שביצעו החיילים הרוסים. הם פרסו לאורך כבישים ראשיים מוקשים רבים. אזרחים נסעו בזהירות במכוניותיהם על מוקשים שהותירו אחריהם חיילים רוסים בכביש ראשי באוקראינה.

תיעוד מבורודיאנקה, עיירה במחוז קייב הבירה, מראה תיעוד מוקשים המכסים את מלוא רוחבו של גשר וממוקמים בשורות אלכסוניות, כלומר כל רכב שנסע על פניהם בקו ישר סביר להניח שהתפוצץ מוקש מתחת לנוסעים.

ארגון זכויות אדם דיווח כי כוחות רוסים השתמשו במוקשים אסורים על פי החוק הבינלאומי במהלך פלישתם לאוקראינה וכי ישנם מוקשים רבים על אדמת אוקראינה גם בתוך יערות.

צבא רוסיה מלחמת אוקראינה רוסיה אכילת כלב מוקשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד