כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"להרחיק מחרדים"

ביטאון 'דגל' במתקפה חריפה על בן גביר: "פרובוקטור, לאומן, רומס עמדת הלכה"

מתקפה חריפה ובוטה במיוחד בביטאון 'דגל התורה' נגד נציג 'הציונות הדתית' ח"כ איתמר בן גביר שעלה להר הבית: ל"אומן, פרובוקטור שעלול להצית את המזרח התיכון, רומס את קדושת הר הבית" • כל זאת לצד קריאה נחרצת: "להרחיק את האיש ממגע עם החרדים" | המתקפה המלאה

ביטאון 'דגל' במתקפה חריפה על בן גביר: "פרובוקטור, לאומן, רומס עמדת הלכה"
איתמר בן גביר צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

בעקבות עלייתו להר הבית אתמול בבוקר, עלייה שסוקרה בהרחבה בכלי התקשורת ואף 'זכתה' לאיום מצד החמאס. ביטאון 'דגל התורה', העיתון 'יתד נאמן', תוקף בחריפות חריגה את חבר הכנסת איתמר בן גביר על שמתסיס את האויב ועובר על חשש איסור כרת בעצם העלייה.

בכתבה חדשותית שסיקרה את העלייה, דיווחו ב'יתד' על "תדהמה, כאב מחאה ודאגה", בציבור החרדי, ממה שהם מכנים "מהלך מסוכן שביצע ח״כ איתמר בן גביר" בכך שעלה להר הבית.

ב'יתד' מזכירים כי העלייה להר הבית נאסרה באיסור חמור מחשש לאיסור כרת. "מלבד זאת", נכתב, "ההתגרות המסוכנת של הח"כ הפרובוקטיבי בוצעה בניגוד לעמדת מערכת הביטחון תוך ידיעה ברורה שעלייתו הפומבית עלולה להציב אש מסוכנת לחיי היהודים".

"בן גביר רומס את עמדת ההלכה תוך התנגדות פרועה ומיותרת המסכנת חיי אדם", צוטטו רבנים בכתבה. לצד קריאה "להרחיק את האיש מכל מגע עם הציבור החרדי בהיותו רומס קדושת הר הבית ובהיותו לאומן מסוכן שעלול להצית את כל המזרח התיכון באש של נקם ובשטף דם חלילה וחס".

איתמר בן גביר הר הבית יתד נאמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 77 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד