ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
האיומים נמשכים

דאעש: "המערכה שלנו נגד היהודים – מערכה אסלאמית טהורה"

ברקע קבלת האחריות של דאעש על הפיגוע בחדרה בו נרצחו שני שוטרים, שבועון הארגון א-נבא' פרסם הלילה מאמר תחת הכותרת "המערכה שלנו נגד היהודים – מערכה אסלאמית טהורה", בו הובהר כי הארגון לא יחסוך בשום מאמץ כדי להסב מוות ליהודים וכדי לגייס יחידות שחותרות לכך

דאעש: "המערכה שלנו נגד היהודים – מערכה אסלאמית טהורה"
טרוריסטים. אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib /Flash90

שבועון ארגון דאעש, א-נבא' פרסם הלילה מאמר תחת הכותרת, "המערכה שלנו נגד היהודים – מערכה אסלאמית טהורה".

במאמר נמתחה ביקורת על "הפלגים הפלסטיניים שמקבלים מימון מאיראן" וניסו לטעון שהפיגוע בוצע ממניעים לאומיים גרידא. עוד נאמר בין השאר כי יש מי שמנסה להרחיק את האסלאם מהמערכה עם היהודים ולהכניס אותה ב"הקשרים לאומיים מלוכלכים כדי לברוח מ'מס האמונה'". לדעתם, "היהודים יודעים ומסתירים הרבה בהשוואה למה שהם אומרים".

ארגון דאעש, כך נכתב, פועל כדי לתקן את הטעות הגדולה שדורות על גבי דורות יורשים אותה: "המערכה שלנו עם היהודים היא מערכה אסלאמית אידיאולוגית גרידא. הלגיטימיות שעליה נשענים חיילי הח'ליפות בכל המערכות שלהם היא הלגיטימיות של ספרי הקודש והסונה (דרכו של מוחמד).

באשר לפיגוע הספציפי בחדרה שהוגדר "פעולה מבורכת" נאמר כי המוסלמים חיכו לשבועת האמונים למנהיג החדש, אבו אל-חסן אל-האשמי, מפלסטין: "השבועה הזאת הגיעה, אבל בדרך מיוחדת. היא הגיעה חתומה בדמם של שני אריות מבני האסלאם שהתעקשו להצטרף לשיירת האור". כך דווח רועי קייס ב'כאן חדשות'.

עוד נאמר על השניים כי הם מילאו את המוטל עליהם ושימחו את לבבות המוסלמים בכל מקום תוך שהם מרגיזים את היהודים, את הצבועים ואחרים שנמצאים מתחתם. במאמר גם הובא כי "הכופרים ניסו לשכנע את האנשים שהמדינה האסלאמית לא נלחמת ביהודים כי היא לא רוצה בכך והמשיכו לתת לגיטימציה לשקר הזה אל מול כל מי שרוצה להצטרף אליה. הם שכחו שהממשלות, הבריתות, הפלגים והמיליציות עשו יד אחת בעשור האחרון כדי למנוע מחיילי הח'ליפות והיחידות שלהם להגיע לפלסטין או לנקודות המגע עם היהודים. היעדים והאינטרסים שלהם הצטלבו עם היהודים כדי למנוע זאת: אללה בא אליהם מהיכן שלא חשבו ואירע מה שהם נזהרו ממנו! הם נאחזו דיבוק כמו השטן כל פעם ששמעו על פעולה בתוך פלסטין מחשש שהיא של חיילי הח'ליפות! הם לא בירכו עליה עד שהם ווידאו שהיא נעשתה ממניעים הרחוקים מאלה שהם שונאים וכועסים עליהם! אם התרחשה פעולה כזאת של לוחמי הג'יהאד היא הפכה ל'מפוקפקת'".

לבסוף קרא הארגון לצעירים בפלסטין וסביבתה לנער את האבק, לצאת ממצב הישיבה וממעגל אובדן הדרך ולתקן את את דרכם תוך שהם משתחררים מהעבדות הלאומית לעושר של האסלאם: "עליהם לדעת שהפתרון הוא לא הלחימה בלבד, אלא הלחימה הטהורה למען אללה".

יש לציין כי הידיעה על הפיגוע בחדרה בו נרצחו שני שוטרים, עמדה במרכז העמוד הראשון של שבועון דאעש, אך לא נוספו פרטים נוספים שמעידים על קשר בין הנהגת הארגון לשני המפגעים. בידיעה המורחבת בתוך העיתון צוין גם הפיגוע בבאר שבע בשבוע שעבר, אך בסיכום השבועי של פיגועי הארגון ברחבי העולם צוין ברובריקה של פלסטין רק פיגוע אחד.

דעאש הפיגוע בחדרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד