י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שישמש לשמחות ולא לאסונות

6 ימים לאחר הפיגוע, אמבולנס זק"א חדש הושק בחדרה

בסיומו של שבוע דמים, נחנך אמבולנס חדש של זק"א שישרת את תושבי חדרה והסביבה | הניידת מצוידת במיטב הציוד ותשמש באירועי שגרה וחירום להצלת חיים, איתור נעדרים וטיפול בחללים ובכבוד המת באירועי אסון

6 ימים לאחר הפיגוע, אמבולנס זק"א חדש הושק בחדרה
חנוכת אמבולנס זק"א צילום: שלומי גבאי, עיריית חדרה

הבוקר (שישי) ששה ימים לפיגוע הרצחני בלב העיר חדרה התקיים טקס מרגש של השקת אמבולנס זק"א חדש במעמד רב העיר חדרה, רב העיר אור עקיבא ראש עיריית חדרה, מפקד משטרת חדרה, פיקוד כב"ה חדרה, ראשי ארגון זק"א מפקדים ומתנדבים, משפחת התורמים ואישי ציבור.

האמבולנס החדש אשר מצוייד במיטב הציוד ישמש באירועי שגרה וחירום להצלת חיים, איתור נעדרים וטיפול בחללים ובכבוד המת באירועי אסון.

הטקס נערך ברחבת בית הספר מדעים ויהדות בהשתתפותם של רב העיר הגאון רבי שמעון ביטון, ראש עיריית חדרה מר ניר בן חיים, מפקד תחנת משטרת חדרה סנ"צ זוהר מסלאווי, מנכ״ל זק״א דובי ויסנשטרן, סמת״ח כב״ה, הרב אנשל פרידמן, מפקד זק"א, יו״ר מועצת עיריית חדרה הרב בן ציון נורדמן, מפקדי זק"א מתנדבים ואישי ציבור.

רגע מרגש: במהלך הטקס, למעלה מ-100 מתלמידי בית הספר הגיעו במיוחד והצדיעו למתנדבי זק״א על פעילותם למען תושבי העיר באירועים הקשים ובפרט בפיגוע השבוע בעיר. הילדים הקדישו תפילה מיוחדת ושירים מרגשים.

ראש עיריית חדרה מר ניר בן חיים אמר בטקס: "השבוע, הזדעזענו כולנו מהפיגוע הרצחני בלב העיר חדרה, מחבלים אשר יצאו במסע הרג ורצחו שני שוטרי מג״ב ופצעו אזרחים נוספים. פעלתם יחד עם כלל כוחות החירום והביטחון בעיר במסירות רבה. אני מכיר מקרוב מזה שנים את הפעילות הקודש של מתנדבי זק״א ובפרט של המתנדב המסור דוד בירנבוים, חסד של אמת מסביב לשעון, אתם פועלים בזירות הכי קשות בדאגה לכבוד המת. אני מקווה שהאמבולנס ישמש רק לאירועים משמחים בעזרת השם ולא לאסונות ח"ו."

סנ"צ זוהר מסלאווי מת"ח חדרה, אמר בעת ההשקה: "אני רוצה להודות למתנדבי זק״א בעיר בשמי ובשם משטרת ישראל, אתם שותפים מלאים, פועלים במסירות ונחישות בזירות ואירועי אסון. המסירות שלכם ראויה להערכה. אני מייחל שניפגש רק בתרגילים ובאירועים שמחים".

דובי ויסנשטרן, מנכ"ל ארגון זק"א הודה למשפחת התורמים על תרומתם החשובה למען עם ישראל ואמר: "האמבולנס החדש שנחנך יהווה תוספת כוח משמעותית לפעילות החשובה של מתנדבי זק"א באיזור מחוז חוף, אני מודה למפקד משטרת חדרה ולראש העיר על התמיכה ועל שיתוף הפעולה לאורך בשנים, בתפילה שנשתמש באמבולנס רק באירועים משמחים".

סנ"צ אנשל פרידמן, רב במ"י ומפקד זק"א: "אנשים לא מודעים לקושי ולמצבים הקשים בהם מתמודדים מתנדבי זק״א, המסירות ותעצומת הנפש של המתנדבים היא גדולה, מתנדבי זק״א בחדרה הם חלק מחוד החנית של היחידה המחוזית. האמבולנס החדש יסייע באיתור נעדרים חילוץ הצלה וטיפול בכבוד המת. ראינו יותר מידי בגל הטרור האחרון מתפלל שלא נצטרך לפעול יותר בזירות כ״כ קשות, במעמד זה שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ושולח איחולי החלמה לפצועים".

בהינתן האות נציגי משפחות התורמים יחד עם נציגי המשטרה ראש העיר וראשי זק"א התכבדו בגזירת הסרט והשקת האמבולנס.

השקת אמבולנס זק"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד