כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
משדר אופטימיות

בנט במטה השב"כ: מניח שיהיו עוד הרבה ניסיונות לפיגועים

"ימ"מ וצה"ל סיכלו פצצה מתקתקת של פיגוע בדרך, אך אנחנו בהחלט מניחים שיהיו עוד הרבה ניסיונות ואנחנו בשעות אלה פועלים כדי למנוע גם אותם". כך אומר הערב ראש הממשלה במהלך ישיבת מטה של השב"כ

בנט במטה השב"כ: מניח שיהיו עוד הרבה ניסיונות לפיגועים
בנט במטה השב"כ צילום: באדיבות המצלם

עם צאת השבת הגיע ראש הממשלה נפתלי בנט אחרי שסיים בידוד כחולה קורונה למטה שירות הביטחון הכללי בתל אביב, שם התייחס למצב הביטחוני וגל הפיגועים ששורר ברחבי הארץ.

"אנחנו בעיצומו של מאמץ משותף, של כל כוחות הביטחון, לעצור את רצף הפיגועים האחרונים ולהשיב את הביטחון לאזרחי ישראל", פתח ראש הממשלה ששיבח את הפעילות בשבת, "ימ"מ וצה"ל סיכלו פצצה מתקתקת של פיגוע בדרך, אך אנחנו בהחלט מניחים שיהיו עוד הרבה ניסיונות ואנחנו בשעות אלה פועלים כדי למנוע גם אותם".

ראש הממשלה ציין כי "אנשינו פועלים באומץ רב, סביב השעון, בסביבה עוינת ואלימה". לדבריו, "המטרה היא לבלום את המחבלים, היכן שהם נמצאים - רצוי בשלבי תכנון, אם לא אז בשלבי ביצוע או ממש בזירה".

"לכן", אמר ראש הממשלה, "אנחנו דואגים שבמקביל לפעולות היזומות שלנו בשטח, יהיו יותר כוחות פרוסים ברחבי הארץ כדי לגדוע את הגל הזה בתחילתו. המשטרה במתכונת מורחבת, צה"ל בתגבור ענק ברחובות ישראל והמטרה שלנו היא לקיים חיי שגרה, תוך עירנות אזרחית ופעולות נחרצות של כוחות הביטחון".

עוד הוסיף בנט ואמר, "ראו, טרור הוא לא דבר חדש. פעם זה חמאס, פעם זה ג'יהאד איסלאמי, הפעם יש מעורבות מסוימת של דאעש. הטרור והאלימות לא הזיזו אותנו בעבר. להיפך, הם איחדו אותנו וחישלו אותנו, וגרמו לנו להיאחז פה בארץ שלנו ולהגן על המדינה שלנו בכל הכח, ביחד".

"אנחנו נעבור גם את התקופה הקשה הזאת. יש לנו את כוחות הביטחון הטובים בעולם", שידר בנט אופטימיות והודה, "לראש השב"כ רונן, לאנשי השירות - הלוחמים והלוחמות, האנשים הטובים, המקצוענים והמסורים, שביחד עם השוטרים של משטרת ישראל ולוחמי צה"ל, נותנים את הנשמה כדי שאזרחי ישראל יוכלו לחיות בשלום ובשלווה".

נפתלי בנט שב"כ שירות הביטחון הכללי גל טרור פיגועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד