י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שערוריה • כתב אישום הוגש נגד הגר"מ שפירא

סערה בעולם התורני • הוגש כתב אישום נגד הגר"מ שפירא - מבכירי הרבנים החרדים בירושלים • לפי החשד הורה לתלמידו לנקוט באלימות נגד חשודה בהתעללות בילדים

הגר"מ שפירא. צילום: יעקב נחומי
הגר"מ שפירא. צילום: יעקב נחומי

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד חיים פס, הגישה היום (ד) לבית משפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד הגאון רבי משה שפירא, בן 78, בגין שידול לחבלה בכוונה מחמירה.

הגר"מ שפירא הינו מראשי רבני ירושלים, ומשמש רבו של אב שילדיו נפגעו על ידי כנופיה של חילונים וחרדים שפגעו בילדים.

האב ואחרים חשדו במתלוננת, ילידת 1942, כי היא חלק מרשת שפעלה בשכונה, במרתף נסתר ובמנהרות בביתה בוצעו בילדים מעשים על ידי מבוגרים אחרים ועל ידה, וכן כי היא הרצתה לילדים על נצרות.

לפני יותר משנה, הגיע האב יחד עם חלק מילדיו ואנשים אחרים אל הנאשם על מנת להתייעץ עמו בנוגע לדרכים עליהם לפעול בנוגע לפרשייה זו ולדרכי הטיפול בה. על פי האישום, הנאשם אמר להורים ולילדים לגבי המתלוננת, בין היתר, כי "...הטיפול באישה הזאת צריך להיות חזק. צריך להיכנס אליה הביתה ולהחריב את הבית ואותה בעצמה. צריך להכות אותה עד לאשפוז. לי לא אכפת אם לא יהיה את מי לאשפז...."

בעקבות דברי הנאשם לאב, קשר האב עם אחרים לפגוע במתלוננת.

ב-27.2.12 נודע להם כי המתלוננת עומדת לטוס לחו"ל והם החליטו לפגוע בה פיזית באופן שימנע ממנה לטוס לחו"ל. ביום זה, הגיעו האב ושלושה אחרים לביתה של המתלוננת מצוידים במוטות ברזל, כפפות ואזיקונים מפלסטיק וסיכמו ביניהם כי שניים מהם יכו אותה בזמן שהאחרים יערכו חיפוש קפדני בבית כדי למצוא את המרתף הנסתר, המנהרות שבבית ותיעוד וידאו למעשים החמורים.

הארבעה התפרצו לביתה של המתלוננת לאחר שגרמו לה בעורמה לפתוח את דלת ביתה, כפתו אותה והיכו אותה נמרצות במשך כשעה וחצי. בסוף האירוע, הפילו הארבעה את המתלוננת על הרצפה, שמו עליה מספר כיסאות בערימה כך שלא תוכל לזוז ועזבו את הבית תוך שהם מותירים אותה כפותה, חבולה קשה ומדממת.
נחלאות מיסיון הרב משה שפירא מכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד