ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סוללות הגנה נפרסו

המתיחות הביטחונית: "ערוכים לשומר החומות 2"

דובר צה"ל, רן כוכב, התייחס הבוקר לאפשרות של הסלמה גם ברצועת עזה, ברקע גל הטרור: "אנחנו ערוכים לכל להסלמה אפשרית, פרסנו את סוללות ההגנה האווירית שלנו. אוגדת עזה ערוכה בהגנה קרקעית ונעשה ככל שנדרש כדי שהחודש הזה יעבור בשלום"

המתיחות הביטחונית: "ערוכים לשומר החומות 2"
מבצע שומר החומות צילום: גילי יערי, פלאש 90

"אנחנו ערוכים גם לשומר החומות 2 או לכל מבצע ופעילות אחרים", כך אמר הבוקר (ראשון) דובר צה"ל, תת-אלוף רן כוכב, בראיון לאתר. ynet את הדברים אמר בנוגע למתיחות הביטחוניתושורת פיגועים בימים האחרונים.

"סוף השבוע היה מוצלח מבחינה מבצעית. היו הרבה מאוד פעילויות של גדודים ויחידות מיוחדות של צה"ל, יחד עם ימ"מ, שב"כ, מג"ב והמשטרה", הוסיף דובר צה"ל. לדבריו, "צה"ל פועל בכל מקום ושעה בשטחי A, B ו-C, וגם מסייע למשטרה בעורף. אנחנו פוקחים עין על זה, לבנון וסוריה ואפילו סיני, פועלים גם הרחק הרחק".

דובר צה"ל התייחס אף למצב שרצועת עזה, שנשאר שקט בתקופה האחרונה. "אנחנו ערוכים לכל להסלמה אפשרית, פרסנו את סוללות ההגנה האווירית שלנו. אוגדת עזה ערוכה בהגנה קרקעית ונעשה כל שנדרש כדי שהחודש הזה של הרמדאן, פסחא ופסח יעברו בשלום", אמר. 

כשנשאל על חיסול המחבלים שהיו בדרך לפיגוע באזור ג'נין אמר: "זה מסר לכל אויבנו בזירה, מסר של הרתעה שאני חושב שהיא פועלת. עברה עלינו שנה שקטה במיוחד בעזה כתוצאה מהישגי מבצע שומר החומות, אבל אם צריך - אנחנו ערוכים גם לשומר החומות 2 או לכל מבצע ופעילות אחרים".

"זו אינה גדר גבול כמו בלבנון, עזה או מצרים", אמר דובר צה"ל בנוגע לגדר הפרוצה בקו התפר, ממנה חצה המחבל מבני ברק. "אלא קו שהוא קו תפר עם עשרות או מאות מעברים חקלאיים ושערים. בחלק מהמקומות הגדר אכן פרוצה ונצטרך להשקיע גם בתשתית, בבינוי ובבטון - וגם באמצעים אחרים. הגדר הזו אינה הרמטית, היא לא בלתי עבירה. המחבל שביצע את הפיגוע בבני ברק עבר דרך השער החקלאי וניצל באופן ציני את הרצון שלנו למרקם חיים ולמעבר של חקלאים ואזרחים פלסטינים תמימים".

 

פיגועים פיגוע בבני ברק שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד