כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

דבי משיקה מכשיר מהפכני לטיפולי עור- יחיד מסוגו בארץ

נפטרים מקמטים, צלקות, פיגמנטציה ופגמי עור- אחת ולתמיד ● עם המכשיר החדש של רשת דבי וולף- עולם טיפולי העור עומד להשתנות ● תגידו שלום ל FRAX PRO 1550- המכשיר החדש והיחיד מסוגו בארץ בעל טכנולוגיה בינלאומית וממוקדת לחידוש שכבת העור● לרגל ההשקה- מחיר מיוחד ובלתי חוזר עד פסח

דבי משיקה מכשיר מהפכני לטיפולי עור- יחיד מסוגו בארץ
מכשיר לייזר צילום: יח"צ

דבי וולף, ממשיכה במסורת של חדשנות ומביאה אלינו לארץ היישר מחו"ל טכנולוגיות מתקדמות, חדשניות וייחודיות בכל תחומי היופי והטיפוח. גם בתחום טיפול העור ממשיכה דבי לחדש ולהתפתח ומביאה אלינו את המילה האחרונה בתחום- הכירו את  FRAX PRO 1550 – המכשיר שמגיע אלינו היישר מחו"ל ובטיפול ממוקד וחדשני יהפוך את העור שלכם לחלק, אחיד וזוהר אחת ולתמיד.

FRAX PRO 1550 הוכר בארצות הברית ונחשב לשיא הטכנולוגיה מבחינת דיוק הטיפול. הטכנולוגיה המתקדמת פועלת על ידי שליחת קרני לייזר המשחררים אנרגיה בזרמים קצרים ועוצמתיים לכיוון העור, מה שמביא לחימום מהיר של שכבת המים בשכבת העור העליונה, על ידי החימום נוצר תהליך של אידוי המים, כך מתקבלת פגיעה מבוקרת וממוקדת באזורי העור הדורשים טיפול. רמת הדיוק והגידור המקסימלית מגנה על שאר רקמות העור שסביב לאזור המצולק או המקומט שאינן נחשפות לקרינת הלייזר. כתגובה לקרני הלייזר הבוקעים ממכשיר ה1550 מניע הגוף תהליך טבעי גנטי מוגדר של ריפוי העור. מה שמביא לבניה מואצת של קולגן ואלסטין חדשים והתחלפות טבעית של רקמת העור הפגועה לכדי רקמה חדשה, בריאה, חלקה וחזקה.

הדיוק הטכנולוגי המדהים של ה1550 מאפיין את הטיפול בו במיעוט תופעות לוואי בהשוואה לכל מכשיר לייזר אחר הגורם לקילוף שכבות העור. התהליך הטבעי שמתקבל ממכשיר ה1550 מספק הגנה מיטבית שמתאימה לטיפול בעור הפנים, אזור הצוואר ומחשוף הידיים והגוף עם מינימום גירוי. משך כל טיפול בסדרה נע בין 10-15 דקות ורמת המיקוד של הטיפול מבטיחות תוצאה מושלמת, יפה וחלקה.

החידוש הטכנולוגי מתווסף לשאר הטיפולים שמציעה דבי  במסגרת טיפולי היופי והסרת השיער ברשת מכוני דבי וולף המוסיפים להוביל בדגלי מצוינות, חדשנות ובטכנולוגיה המתקדמת בעולם.

לרגל השקת המכשיר החדש מציעה דבי וולף מבצע שלא יחזור – 500 שקל לטיפול במקום 1500 שקל עד חג הפסח. התקשרי עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ חינם. 1-700-500-401

דבי וולף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד