ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"סימן עם האגודל"

אשת הקצין שנפצע בפעולה: "הוא לא יוותר עלינו"

אחרי שבית החולים הודיע על שיפור במצבו, אשתו של קצין הימ"מ שנפצע בפעולה בליל שבת אופטימית: "הוא סימן עם האגודל כלפי מעלה. הוא בחיים לא ויתר בשביל המדינה, אז הוא לא יוותר עלינו, על משפחתו"

לוחמי ימ"מ
לוחמי ימ"מ צילום: דוברות המשטרה

השר לבטחון פנים עמר בר-לב ביקר היום (ראשון) את לוחמי הימ"מ שנפצעו במהלך קרב היריות עם המחבלים שחוסלו בליל שבת, סנ"צ ש' ורס"ב ת' שהביע בפני השר את רצונו לחזור כבר ליחידה.

השר בר-לב התרשם ממצבם של השניים. "אני מודה למשטרת ישראל וללוחמי הימ"מ על הפעילות ההירואית שהצילה חיי אדם",  אמר בר לב. השר בר-לב נפגש גם עם בני משפחתם של הלוחמים ואמר להם: "הלוחמים היקרים שלנו, הבנים שלכם הביאו כבוד גדול מאחל להם רפואה שלמה ומקווה מאוד שיחזרו בקרוב ליחידתם"

אשתו של קצין הימ"מ סנ"צ ש' אמרה לאתר וואלה לאחר שדווח כי מצבו השתפר: "הוא זיהה את הילדים, מצבו בסדר, הוא חזר לעצמו". לדבריה, הוא "סימן עם האגודל כלפי מעלה, אני יודעת שהוא יהיה בסדר".

"הוא עוד לא יכול לדבר, ואני בכלל בבידוד בבית עם קורונה ומאד מקווה שמחר מחרתיים אוכל להיות אצלו". אמרה אשתו של הקצין. "אני חסרת סבלנות כבר בבית, הולכת וחוזרת, אז דיברנו באמצעות שיחת וידאו. ההרגשה שלי בלב היא שהוא לא יוותר, כמו שהוא אף פעם לא מוותר. הוא יהיה איתנו. הוא בחיים לא ויתר בשביל המדינה, אז הוא לא יוותר עלינו, על משפחתו. הוא יהיה חזק והוא יתגבר על הכל".

מוקדם יותר הודיע בית החולים רמב"ם בחיפה כי חל שיפור במצבו של סנ"צ ש', קצין הימ"מ שנפצע במהלך חילופי האש סמוך לג'נין בליל שבת.

מבית החולים נמסר כי מצבו יציב, ער, מתקשר עם משפחתו וכי הוא החל לנשום לבד אולם עדיין נעזר במכונת הנשמה. "הצוות המטפל אופטימי לגבי מצבו בשאיפה לשחרר אותו מטיפול נמרץ במהלך הימים הקרובים", מסרו מבית החולים.

ימ"מ סיכול פיגוע חיסול מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד