י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
למרות עליית המחירים בעולם

אלה רשתות המזון שהתחייבו למחירי בשר זולים

משרד הכלכלה והתעשייה סיים את חלוקת מכסת הבשר הנוספת לשנת 2022: עוף ירושלים יצטרף ליבואנים שזכו במקצה הקודם, עם כמות של 3,000 טון, אשר תימכר לצרכנים במחיר של 27 ש"ח לק"ג בשר טחון

אלה רשתות המזון שהתחייבו למחירי בשר זולים
חזית הכניסה לשופרסל. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ועדת המכסות במשרד הכלכלה והתעשייה מסיימת את חלוקת מכסות הבשר לשנת 2022 ומעדכנת כי עד כה חילקה 13,750 טון ליבוא בשר טרי פטור ממכס, בו זכו שופרסל, נטו מלינדה, מרב מזון ובלדי, אשר התחייבו למחיר לצרכן שבין 28-30 ש"ח לק"ג.

במשרד הכלכלה מעדכנים גם כי כעת מצטרפת לזוכים גם חברת "עוף ירושלים", אשר זכתה במכסה של 3,000 טון בשר בקר, לאחר שהתחייבה למחיר של 27 ש"ח לק"ג. את הבשר ניתן יהיה לרכוש, בין היתר, בסניפי זול ובגדול והקצבים מירושלים, להם משווקת עוף ירושלים.

דני טל, מנהל מינהל יבוא ויו"ר ועדת המכסות במשרד הכלכלה והתעשייה, מסר: "למרות עליית מחירי הבשר בעולם, ההליך התחרותי מביא להפחתת מחירים משמעותית לצרכן ובכוונתנו להרחיב את הפחתת המחירים בדרך זו גם למוצרי מזון נוספים כגון גבינות קשות ושמן זית. נקודות המכירה מפורסמות באתר משרד הכלכלה ואני ממליץ לצרכנים להיות מודעים לאפשרות זו ולבצע קניה חכמה".

"משרד הכלכלה מפעיל מערך ביקורת וזוכים שלא יעמדו בתנאי ההליך התחרותי להנגשת בשר טחון טרי לצרכן הסופי במחירים להם התחייבו, חשופים לסנקציות של חילוט ערבויות, שלילת מכסות קיימות ושלילת הזכות לקבלת מכסות עתידיות", נמסר ממשרד הכלכלה.

בשר פטור ממכס משרד הכלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד