כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מכין ארוחות למשפחות נזקקות

קנה ​​בית ביורו אחד, אך נאלץ לוותר עליו אחרי שלוש שנים

גבר בריטי רכש בית מוזנח במוסומלי - שבסיציליה באיטליה, תמורת פני בריטי, (יורו אחד), אך נאלץ לוותר עליו שלוש שנים מאוחר יותר כי לא הצליח לשפץ אותו בזמן שהוקצב לו

קנה ​​בית ביורו אחד, אך נאלץ לוותר עליו אחרי שלוש שנים
דני מקובין מחוץ לבית צילום: מתוך אינסטגרם

דני מקובין, בן ה-58 מבריטניה, נאלץ לוותר על הבית המוזנח שרכש באיטליה תמורת יורו אחד בלבד, כי הוא לא הצליח למצוא עובדים שישפצו את הנכס בזמן, כדי לעמוד במועד שנקבע.

דני, קנה לעצמו את הבית במוסומלי, סיציליה, שם הושק קמפיין 'בית ביורו אחד' כדי לעודד זרים להגיע לאזור. הוא התגורר בבריטניה, אך החליט לקפוץ על ההזדמנות להחזיק בית בחו"ל ואף שכנע אחרים לעשות את אותו הדבר.

עם זאת, הייתה בעיה, הקונים נאלצו לשפץ את הבית בתוך שלוש שנים מרגע הרכישה כדי לקבל בעלות מלאה. אבל המחסור בכוח אדם בתעשיית הבנייה של איטליה הפך את הבקשה לקשה למימוש, שכן האיש שעובד כשף, לא הצליח למצוא מישהו שיעזור לו לשפץ את בית חלומותיו במסגרת הזמן שנקבע. הוא נאלץ למכור את הנכס בחזרה למשרד תיווך לאחר מספר חודשים בלבד, וקיבל את התשלום בחזרה. הוא אמר לתקשורת המקומית: "היה קשה מאוד למצוא בנאי ועם הזמן מצבו של הבית התדרדר, כשמצאתי חברת בניין, העלות שלה הייתה כפולה לשיפוץ, החלטתי שזה לא שווה לי יותר".

דני טען שהוא מאוכזב, לאחר שנהנה מחיים שקטים במוסומלי, עיירה שמונה 11,000 תושבים בלבד. עם זאת, הוא הצליח לרכוש בית זול אחר תמורת 8,000 יורו שדרש פחות שיפוץ. מאז הוא התמקם בבית ועובד כשף, ומחזיק גם מטבח קהילתי כדי להכין ארוחות חינם למשפחות נזקקות.

רכישת דירה הגרלה על דירה איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד