י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אני אתן לך סטירה"

סטודנטית יהודייה הודחה מקבוצת מוזיקה בשל יהדותה

סטודנטית יהודייה נתקלה באנטישמיות מכוערת באוניברסיטת קונטיקט, היא אמרה שהיא "מרגישה נבגדת" לאחר שנזרקה מקבוצת מוזיקה, ואמרה כי כינו אותה "עליונות לבנה" ו"ציונית מזויפת" לצד שלל גידופים רבים

סטודנטית יהודייה הודחה מקבוצת מוזיקה בשל יהדותה
דמעה צילום: Unsplash

סטודנטית יהודיה הודחה מקבוצת מוזיקה באוניברסיטת קונטיקט, מטעם האוניברסיטה נאמר כי "אנטישמיות אינן מקובלות בכל הקשר", אך ההשמצות בהן נעשה שימוש, "מוגנות על ידי חופש הביטוי ולא הפרה של חוקי מוסד הלימודים".

נטלי שקלובר, בכירה בבית הספר למינהל עסקים באוניברסיטת קונטיקט, אמרה לאתר -JNS שהיא מוטרדת מהעלונים שחולקו על ידי אגודת הסטודנטים המוסלמים, שקבעו כי "ישראל היא מדינת אפרטהייד", וצרפו תמונה של מפת ישראל עם נשיאת האוניברסיטה הזמנית, ד"ר רדנקה מאריק, בצד אחד, ותינוק שנחנק. בשל הכרזתה של מאריק באינסטגרם שהיא תבקר בישראל בקרוב.

שקלובר סיפרה שהיא זרקה כמה עלונים לפח, עלונים שכיסו עלונים אחרים שהועלו על ידי קמפוס חב"ד, או ארגון הסטודנטים הלל, הם היו בכמות חריגה, מה שמפר את חוקי המקום, מכיוון שרק עלון אחד אמור להיות מודבק על כל לוח מודעות.

הסטודנטים צעקו לעברה השמצות, ובפגישת זום נאמר לה שהיא מסולקת מקבוצת המוזיקה, ולא ניתן לה שום אפשרות להסביר את הצד שלה בסיפור. הקבוצה להכיר את האדם שהיא. לדברי נטלי, אדם אחד שלח הודעה: "אני נשבע באלוקים, בפעם הבאה שאראה אותך, אני אתן לך סטירה".

לדברי הנשיאה הזמנית של האוניברסיטה, "הערות אנטישמיות אינן מקובלות בכל הקשר", אך ההשמצות בהן נעשה שימוש "מוגנות על ידי חופש הביטוי ולא הפרה של חוקי המקום".

סטודנט יהודי מוזיקה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד