י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
על רקע הפיגועים

 פעילות המשטרה בעיר החרדית | תיעוד

בעקבות גל הפיגועים תוגברה פעילות המשטרה בביתר עילית ויישובי גוש עציון | כוחות המשטרה הפועלים באזור איתרו מספר חשודים פלסטינים אשר התבטאו ברשתות החברתיות וקראו להסתה | צפו

 פעילות המשטרה בעיר החרדית | תיעוד
פעילות המשטרה בביתר וגוש עציון צילום: דוברות המשטרה

כוחות רבים של המשטרה פועלים בימים האחרונים במהלך כל שעות היממה ברחבי העיר ביתר עילית ויישובי גוש עציון, על מנת לשמור על ביטחון הציבור.

שוטרי מחוז ש"י, מתנדבים ולוחמי מג"ב מיחידות המשטרה השונות, פועלים במסגרת היערכות מיוחדת בעקבות גל הטרור תוך משימות אבטחה, שמירת הסדר הציבורי והכוונת התנועה ולמען ביטחונם ושלומם של תושבי העיר ביתר עילית ויישובי הסביבה.

מפקד תחנת עציון, סנ"צ ניר ליבשיץ, ערך היום יחד עם סגל פיקוד התחנה, סיור בין כוחות המשטרה ועמד מקרוב על היערכותם, שוחח עימם וחידד בפניהם את חשיבות משימתם.

על רקע אירועי האחרונים שפקדו את המדינה, ערכה משטרת מחוז ש"י בימים האחרונים פעילות סמויה וגלויה, לצד פעילות אכיפה מוגברת כנגד עבירות הסתה וסד"צ.

כך למשל במהלך השבוע: בפעילות תחנת עציון בימים האחרונים, אותרו מספר חשודים אשר התבטאו ברשתות החברתיות וקראו להסתה.

"שוטרי מחוז ש"י ימשיכו בהיערכות המוגברת במהלך החודש הקרוב וככל שיידרש, תוך פריסה רחבה במעגלי אבטחה וסדר ושמירת ביטחון האזרחים", נמסר מהמשטרה. "אנו שבים וקוראים לציבור, יש לגלות ערנות ולדווח על כל אירוע חריג למוקד 100 של המשטרה".

ביתר עילית גוש עציון גל טרור משטרת ישראל פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד