י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
משבר החמץ מחריף

בעלה של סילמן: "קו אדום; היא לא תמכור את העולם הבא שלה"

האולטימטום שהציבה יו"ר הקואליציה עידית סילמן בעניין הכנסת החמץ לבתי החולים, הופך כעת למשבר בקואליציה • בעלה, שמוליק סילמן מבהיר כי רעייתו לא תתפשר בנושא גם במקרה של פירוק הממשלה, כמו גם בנושא המעונות, גיור ומתווה הכותל לרפורמים | הסיפור המלא

בעלה של סילמן: "קו אדום; היא לא תמכור את העולם הבא שלה"
שמוליק סילמן צילום: מתוך הפייסבוק שלו

אט אט נראה כי סערת הכנסת החמץ לבתי החולים מתחממת והופכת למשבר פוליטי, אחרי האולטימטום שהציבה אתמול יו"ר הקואליציה עידית סילמן בפני שר הבריאות ניצן הורביץ, הבוקר בעלה מחריף את הטון ומסמן את הקו האדום של רעייתו יו"ר הקואליציה.

בראיון שהעניק הבוקר (שני) שמוליק סילמן, בעלה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן, ‬הוא אומר: "לכל אחד יש קווים אדומים, עידית אומרת לי שמה המהות של עניין החמץ? ערך הרעות. מה אכפת לך להתחשב? מישהו יכנס עם נעליים למסגד? לא. יעבירו חוק על זה? לא. אתה תכבד".

"עידית לא תמכור את העולם הבא שלה תמורת שום דבר", הצהיר בעלה שמוליק, "תבוא ליהודי ותאמר: תמכור את העולם הבא שלך תמורת כסף, אתה מכיר מישהו שיסכים? היא קיבלה החלטה אישית - לא תהיה גזירת המעונות, לא יהיה גיור ולא יהיה מתווה רפורמי כי מעניין אותה העולם הבא שלה"

עוד הוסיף סילמן ואמר "לכל אחד יש קו אדום שהוא אומר לעצמו: אני לא יכול להיות יותר באירוע הזה. יש דברים שהיא לא יכולה לעשות בהם פשרה", תוך שהוא רומז כי אין חשש מבחירות ו"באם עידית תחזור הביתה היא תתפוס אחלה ג'וב במשרד הבריאות. הכל טוב, לא קרה כלום וזה לא סוף העולם".

חמץ עידית סילמן שמוליק סילמן ניצן הורביץ בתי חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד