י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הח"כ הוצא מהוועדה

צפו בעימות הסוער בכנסת: "פלסטינים נרצחים יותר"

ח"כ כסיף תקף היום את מדיניות הממשלה: "שיש כיבוש אז אין ביטחון, פלסטינים נרצחים יותר", לטענתו, "למה מכבידים את הכיבוש האלים ממילא, למה עושים את זה?" ח"כ אופיר כץ ענה לו: "על מה אתה מדבר?! יהודים נרצחים ברחובות" | צפו בעימות במהלכו הוצא כסיף

צפו בעימות הסוער בכנסת: "פלסטינים נרצחים יותר"
עופר כסיף בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עימות נרשם בין חברי הכנסת עופר כסיף ואופיר כץ על-רקע האירועים הביטחוניים: במהלך הצעות לסדר בפתח דיון ועדת הכספים, התייחס היום (שני) ח"כ עופר כסיף להצעות לסדר שהעלו ח"כים, ודנו ביוקר המחיה ובאירועי הטרור האחרונים בישראל.

ח"כ עופר כסיף: "גל התייקרות המטורף, זה לא גל ולא צונאמי, זה מעבר לזה. חובה עלינו לבלום את הצונאמי הזה, כי מי שמשלם עליו את המחיר אלה האוכלוסיות החלשות ממילא. המדיניות שהממשלה הזו מגבשת היא פוגענית ובמכוון".

ח"כ כסיף המשיך לתקוף את מדיניות הממשלה: "למה מכבידים את הכיבוש האלים ממילא, למה עושים את זה? כי זה משמש כהסוואה והסתת תשומת הלב מיוקר המחייה, מהתעמרות הממשלה באוכלוסיות המוחלשות, רוצים להמציא צורך קיומי שהוא לא כזה. זה בדיוק מה שהממשלה הזו עושה וזה מה שצריכים לעמוד מולו".

ח"כ אופיר כץ: "על מה אתה מדבר?! יהודים נרצחים ברחובות".

ח"כ כסיף: "שיש כיבוש אז אין ביטחון, פלסטינים נרצחים יותר ואני רוצה שכולם יחיו, אני רוצה שכולם יחיו גם יהודים וגם פלסטינים".

ח"כ כץ: "יהודים נרצחים בסכין ואתה מדבר על הפלסטינים? יאיר לפיד קיבל מראה לפנים, לגישתו של לפיד כפי שנשמעה בעבר, הוא אתמול הצית את האירועים בשער שכם, כי בלי הסיור שלו הפורעים היו הולכים הביתה בלי פרעות. 

עוד הוסיף כץ ואמר: אני לא מסכים עם הגישה הזו, וטוב שהוא עשה אתמול סיור וגיבה את השוטרים, כי הם לא צריכים סיבה לאלימות כלפינו. הם פועלים באלימות מתוך שנאה אלינו, המכות לשוטרים הם עלית מדרגה, הם עשו את זה וימשיכו לעשות זאת, עם פוליטיקאי במקום ובלי".

יש לציין כי נוכח שח"כ כסיף המשיך בדבריו למרות דרישת יו"ר הוועדה, הוא הוצא ב-3 קריאות וחזר כעבור מספר דקות לדיון.

 

פלסטינים עופר כסיף אופיר כץ כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד