י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מפגש מצמרר בבית האבלים

החובש מהפיגוע בב"ב מספר לאב השוטר על תוכנית הניצולים

תושבי שכונת פרדס כץ בבני ברק, בה אירע הפיגוע שגבה את חייהם של 5 בני אדם, ביניהם השוטר אמיר חורי - שיגרו איגרת תנחומים למשפחת השוטר באמצעות עקיבא קאופמן, החובש שהעניק טיפול רפואי לשוטר, וראש מכון דורות, הרב איתי כהן, נציג השכונה. במכתב הצהירו כי יפעלו לשנות את שם הרחוב בו אירע הרצח, על שם השוטר אמיר חורי. צפו

החובש מהפיגוע בב"ב מספר לאב השוטר על תוכנית הניצולים
עקיבא קאופמן והרב איתי כהן מנחמים את משפחת אמיר חורי צילום: באדיבות המצלם

מתנדב 'איחוד הצלה', עקיבא קאופמן, החובש שהעניק טיפול רפואי לשוטר אמיר חורי שנרצח בפיגוע בשכונת פרדס כץ בני ברק, הגיע אתמול (ראשון) לנחם את משפחת השוטר.

אל קאופמן הצטרף ראש מכון דורות, הרב איתי כהן, נציג השכונה שהביא מכתב בשם כל תושבי השכונה, בו הביעו את תודתם לשוטר שעצר את מסע הרצח ההמוני ואף הצהירו כי יפעלו לשנות את שם הרחוב בו אירע הרצח, על שם השוטר אמיר חורי.

במהלך ניחום האבלים, קאופמן תיאר בפני בני המשפחה את רגעי הפיגוע הקשים ואת הגעתו למקום והטיפול בהרוגים.

"לכבוד בני משפחת השוטר אמיר חורי הי"ד", נכתב באיגרת התנחומים, "‏בשם כל תושבי שכונת פרדס ובשם המשפחות השכולות, רצינו להביע את תנחומינו אליכם, על רצח השוטר אמיר חורי ה' יקום דמו, שנרצח בידי בן עוולה בעת מילוי תפקידו כשהגן בחירוף נפש, באומץ ובגבורה על תושבי שכונתנו. יהי זכרו ברוך".

כאן הציעו לשנות את שם הרחוב: "‏תושבי השכונה הביעו את רצונם לשנות את שמו של הרחוב בו אירע הטבח, לרחוב על שם אמיר חוריי שמסר את חייו בהגנה על חייהם של תושבי שכונתנו ומנע הרג ורצח נוסף של חפים מפשע. אנו נפעל בכל הכלים והאמצעים שיש בידנו על מנת להוציא את הדבר לפועל".

‏לסיום כתבו: "תנחומינו לבני המשפחה היקרה שלא תדעו עוד צער, וכולנו תפילה שלא ישמע עוד שוד ושבר בגבולנו ונזכה לשלום ‏אמיתי בארץ ישראל. ה' מנחם אבלים ינחם אתכם יחד עם כל משפחות חללי ‏פעולות האיבה, 'ובלע המוות לנצח ומחה ה' דמעה מעל כל פנים'".

כזכור, חובש איחוד הצלה, עקיבא קאופמן, סיפר לאחר הפיגוע בבני ברק, בו נרצחו חמישה בני אדם, כי שמע את קריאת החירום מהמוקד של איחוד הצלה כשהיה במרחק שלושה-ארבעה בניינים מהזירה ברחוב הרצל, בה נרצח השוטר. "במרחק 200-100 מטר ממני ראיתי מחבל עם נשק ארוך שפשוט יורה לכל הכיוונים", אמר. "רצתי בעקבות השוטרים, נכנסתי לרחוב הרצל, ופתאום התחלתי לשמוע צעקות של אמבולנס", סיפר. "עזבתי את השוטרים והתחלתי לטפל בפצועים".

פיגוע בבני ברק פרדס כץ איחוד הצלה אמיר חורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד