י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
צפו בתיעוד

ברית לתינוק שנולד אחרי עשרים שנה

בהשתתפות גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד, שיעץ לאבי הבן ר' אורי שלא לדבר בשעת התפילה, חגגו היום את שמחת הכנסתו בבריתו של אברהם אבינו של הרך הנולד אחרי 20 שנות ציפייה לזש"ק

ברית לתינוק שנולד אחרי עשרים שנה
שמחת הברית לבן אבי רווח צילום: באדיבות המצלם

באולמי 'בראשית' ברחוב בית הדפוס בירושלים התקיימה היום בצהריים שמחת ברית מרגשת לבנו של אבי רווח המכונה "אבישוש", שחבק בן בשעה טובה אחרי 20 שנה. 

הסיפור המלא פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' ביום שישי לאחר שאבי חבק את בנו וסיפר כי בזכות קבלה של לא לדבר בתפילה זכה לבן וזאת בעצתו של הזמר מרדכי בן דוד שגם הגיע להשתתף בשמחה. 

צפו בתיעוד מהשמחה.

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ביום חמישי האחרון ב'בחדרי חרדים', בתום שיעורו של הגאון הצדיק רבי גמליאל רבינוביץ, בבית המדרש 'שבתי' בירושלים, התבשרו הנוכחים בשמחה גדולה, לרגל הולדת בן בכור לחבר הקהילה, אבי רווח שיחי', מתנדב ב'איחוד הצלה', שזכה לחבוק בן ראשון אחרי 20 שנה של ציפייה לזרע של קיימא. 

בדבריו הנרגשים בפני רבי גמליאל רבינוביץ והחברים, שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', סיפר אבי את אשר אירע ואיך זכה לבן אחרי תקופה כה ארוכה. 

וכך סיפר: "לפני שנה פלוס, היינו פה בבית הכנסת, והיה פה יהודי מאוד יקר כולם מכירים אותו מרדכי בן דוד, (שהתקרב לאחרונה לחצרו של הגר"ג רבינוביץ מ.ו.) ישבנו בקידוש אחרי התפילה ואחד אמר למרדכי יש פה יהודי שאין לו ילדים, וזקוק לישועה".  

"הוא אמר לי: תקבל על עצמך משהו שקשה לך לעשות באמת, ואז הקב"ה יתן לך גם, אני שאלתי איזה דבר אני צריך, נטילת ידיים? כיבוד הורים? והוא אמר לי לא לדבר בתפילה, אמרתי לו זה קשה לי עם החברים, אז הוא אמר לי דווקא בגלל שזה קשה לך תקבל על עצמך ותראה את הישועה שלך". 

האב הטרי סיים: "הלכתי בגלל זה להתפלל בבית כנסת אחר בלי החברים שלי, בכדי לא להיכשל, ואז אחרי שנה פלוס זכיתי ברוך ה' ובחסדי שמים נולד בני הבכור". 

ברית מילה מרדכי בן דוד אבי רווח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד