ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ניתק וירד מהקו

הח"כ על האלוף: בריון מתנשא, שונא ליכודניקים

ח"כ שלמה קרעי תקף בחריפות את האלוף במיל' עמוס גלעד שהחמיא בשידור ליו"ר הרשות אבו מאזן בהיותו נגד טרור. קרעי הגיב לדברים ואמר: "אוי ואבוי לממשלה שעמוס גלעד הזה הוא הסנגור שלה. הוא לא יכול להריח ריח של ליכודניק, ביביסט ושומר מסורת. הוא קשקוש מוחלט" 

הח"כ על האלוף: בריון מתנשא, שונא ליכודניקים
שלמה קרעי/עמוס גלעד צילום: תומר נויברג/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

האלוף במיל' עמוס גלעד, לשעבר ראש האגף המדיני־ביטחוני במשרד הביטחון, שוחח עם ענת דוידוב וניסים משעל ברדיו 103fm על המתיחות הביטחונית, שורת הפיגועים הרצחנית ותחילת חודש הרמדאן, שהוא חודש נפיץ בכל שנה מבחינה ביטחונית.

לדברי גלעד, האתגר הגדול של מערכת הביטחון בימים אלו הוא "למנוע טרור ופיגועים רצחניים. כל אירוע בירושלים יכול להצית אש גדולה". עם זאת, העריך: "לא נותן סבירות גבוהה לכך שהם ישגרו רקטות עכשיו מעזה כי יש עליהם לחץ ערבי, יש הקלות כלכליות". מנגד, הבהיר: "סדר היום שלהם הוא להרוס את ישראל, לא השתנה כלום. הם ינסו בעתיד".

הוא הביע את דעתו על הפעולות למיגור הטרור ולהרגעת הרוחות, ואמר: "אני רואה מאמץ אדיר משולב עם מודיעין מעולה שהשב"כ ואמ"ן מספקים, תיאום מעולה בין צה"ל למשטרה ליחידות מיוחדות. כולם חדורי משימה. מאות ניסיונות סוכלו, עצרו 60 מחבלים מחמאס שרצו לשטוף את ירושלים בדם. אני משוכנע שהם נערכים נכון".

גלעד החמיא ליו"ר הרשות הפלסטינית ואמר כי "בניגוד לערפאת, אבו מאזן נגד טרור. הוא לא מסית לטרור ולא מעודד לטרור. ערכיותו הביטחונית מבחינת ישראל עולה בסדרי גודל על מה שלפעמים מתארים".

חבר הכנסת שלמה קרעי (הליכוד) לא יכול היה לשמוע את דבריו של ותקף בחריפות "הוא לא יכול להריח ריח של ליכודניק, הוא קשקוש מוחלט", והעביר ביקורת על הממשלה: "אזרחי ישראל מפחדים להסתובב ברחוב. הממשלה יושבת עם תומכי טרור, כל אדם פשוט במדינה מבין ורואה את הרפיסות, את החולשה. שעמוס גלעד יקשקש". 

בהמשך הצטרף גלעד לשיחה והגיב: "הייתי איתו באיזה שידור ב'ערוץ 12', מאז הוא כועס עליי. הוא מייצג בריונות של אלימות של שיח, הוא משתמש בנתונים מסולפים. זו דרכו - ריקוד על הדם", והוסיף: "אני לא שונא ליכוד, עבדתי תחת ראש הממשלה המנוח שמיר וגם שנים ארוכות תחת נתניהו".

שלמה קרעי גל הטרור חודש הרמדאן מתיחות ביטחונית אבו מאזן עמוס גלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד