י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"יש לי סכין, אני דוקר אותך"

מצוד אחר המתחזים שתקפו חרדי; אחים נעצרו

תקיפת האברך באשדוד ע"י נערים שהתחזו לערבים: המשטרה עצרה חשוד נוסף, אחיו של הצעיר בן ה-15 שנעצר אתמול. ביהמ"ש האריך את מעצרם עד מחר. חשוד נוסף טרם נלכד

מצוד אחר המתחזים שתקפו חרדי; אחים נעצרו
האברך שהותקף צילום: מתוך הטוויטר של אסף פוזיילוב

המשטרה עצרה היום (שני) נער נוסף בחשד שביום שישי האחרון התחזו לערבים רעולי פנים, היכו ושברו את שיניו של אברך חרדי. החשוד הוא אחיו של הנער בן ה-15 שנעצר אתמול במסגרת אותה חקירה.

בית המשפט האריך את מעצרם של השניים עד מחר. בתקיפה השתתפו שלושה נערים, אחד מהם טרם נתפס.

כזכור, אתמול דווח כי משטרת ישראל עצרה נער בן 15 בחשד שתקף שלשום באשדוד, יחד עם מספר חשודים אחרים, מספר אזרחים תוך שימוש בתרסיס מדמיע.

על פי החשד, בעת שתקפו את עוברי האורח, היו הנערים רעולים פנים. על פי הדיווח של העיתונאי אסף פוזיילוב ב'כאן חדשות', לאחר פעולות חקירה נרחבות הצליחו בלשי הנוער של תחנת אשדוד לזהות את אחד החשודים. 

הקרבן לאחר התקיפה. מתוך הטוויטר של אסך פוזיילוב.

אחד האזרחים שהותקפו ע"י הנערים, צעיר חרדי אמר ל'כאן חדשות' כי היה בטוח שמדובר בפיגוע משום שהנערים התחזו לערבים: "הורדתי את הראש ואז נתנו לי אגרוף מאוד חזק לאף. אחד מהם ניסה לרסס אותי בגז פלפל. אני חשבתי שזה פיגוע, התחלתי לרוץ אחריהם, תפסתי את האחרון, והצלחתי לרתק אותו לרצפה. הוא אמר לי – יש לי סכין, אני דוקר אותך. כאן הבנתי שלא מדובר בערבי אלא במתחזה כי פתאום דיבר בעברית". 

"השניים האחרים חזרו, השליכו עלי רמקול לפרצוף ושברו לי 2 שיניים והצליחו לברוח", סיפר הצעיר החרדי. "מזל שלי שאחד מעדי הראייה זיהה את התוקפים". הצעיר הגיש תלונה במשטרה, עד ראייה אישר את הפרטים שמסר.

תקיפת חרדי איום ברצח אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד