ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
כמעט 100%

שכונת מאה שערים מפתיעה וזוכה למחמאות

משרד הבריאות מעדכן הערב כי לא נמצאו מקרים חדשים של הידבקות בפוליו. 516 חיסונים ניתנו היום בירושלים והסביבה. במערכת הבריאות משבחים את ההיענות בקרב הציבור החרדי ובייחוד בשכונת מאה שערים שמפתיעה במיוחד | 20 אלף מתחסנים עד כה

ילדים במאה שערים. אילוסטרציה
ילדים במאה שערים. אילוסטרציה צילום: שלום קרויס

משרד הבריאות מעדכן הערב כי לא נמצאו מקרים חדשים של הידבקות בפוליו. 516 חיסונים ניתנו היום בירושלים והסביבה. במערכת הבריאות משבחים את ההיענות בקרב הציבור החרדי

בעקבות ההתפרצות בישראל של נגיף הפוליו הגורם למחלת "שיתוק ילדים", במשרד הבריאות יצאו למבצע רחב היקף להשלמת החיסונים נגד הנגיף. בתוך כך, מעדכן הערב (שני) משרד הבריאות כי לא התגלו מקרי הידבקות חדשים בנגיף.

עוד מעדכן הערב משרד הבריאות כי בירושלים והסביבה, מתחילת המבצע ועד עתה 19,986 ילדים התחסנו נגד נגיף הפוליו, ומתוכם 516 התחסנו היום עד השעה 14:00.

במשרד הבריאות ממשיכים וקוראים לציבור לחסן את הילדים שטרם חוסנו, ומדגישים כי "החיסון כנגד נגיף פוליו הוא האמצעי היעיל והבטוח ביותר למניעת ההדבקה בנגיף ולהגנה מפני המחלה".

במערכת הבריאות מרוצים מההיענות הגבוהה של הציבור החרדי למבצע החיסונים, וכפי שכבר פורסם ב'בחדרי חרדים' שיעור ההתחסנות לפוליו במאה שערים עומד על כ-100%. הד"ר שרון אלרעי-פרייס התייחסה היום לנתונים הללו, ולצוותים הרפואיים אמרה "האוכלוסיה הזו, שהייתה בה חיסוניות נמוכה, באה להתחסן עם קריאה של הרבנים והעידוד שלנו".

שכונת מאה שערים פוליו חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד