כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
זיהמו שטח חקלאי

בתום חקירה סמויה: הקבלן נעצר ועמו 2 חשודים נוספים

ערמות פסולת בניין בלב שטח חקלאי: המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה פשטה על אתר פסולת פיראטי בשטח חקלאי בסמוך לגן יבנה ועכבה שלושה חשודים והחרימה כלי רכב  

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: רשות הטבע והגנים

קבלן פינוי השליך את פסולת הבניין שלו בלב שטח חקלאי באופן לא חוקי: על-פי החשד, קבלן פינוי פסולת מאזור אשדוד נהג להשליך פסולת בניין שלא כחוק בשטח חקלאי בסמוך לגן יבנה. 

לאחר חקירה סמויה, שהניבה ראיות על השלכות פסולת פיראטית בשטח חקלאי, פשטו כוחות המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה בשיתוף שוטרי מדור הגנת הסביבה של משטרת ישראל, על אתר הפסולת הפיראטי בסמוך לגן יבנה שהקים הקבלן.

הכוחות שפשטו על האתר, החרימו משאית ששימשה לביצוע העבירות ועיכבו לחקירה שלושה חשודים. המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה פתחה בחקירה פלילית. לפעילות הצטרפו חניכים מקורס קצינים של משטרת ישראל במטרה להכיר את תחום איכות הסביבה.

מההמשרד להגנת הסביבה נמסר כי הוא פועל למיגור תופעת השלכות לא חוקיות של פסולת בניין, הפוגעות בבריאות הציבור והסביבה. במקביל לפעולות הפיקוח והאכיפה שמבצעת המשטרה הירוקה, פועל המשרד לקידום רגולציה בנושא, במקביל לתמיכות כלכליות לרשויות מקומיות, בהקמת תשתיות ומתקני טיפול לפסולת בניין, וזאת במטרה להרחיב את פתרונות הקצה ולהביא את הפסולת לטיפול חוקי ומתאים.

 

קבלן פסולת הגנת הסביבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד